Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Διαγωνισμός " Άλλαξε το!" #3

diy, diy crafts, diy image, diy jewlery, diy photo, diy picture

Μου το ζητήσατε. Σας το δίνω.
Έστω και μ' ένα μήνα καθυστέρηση.☺
Έτσι είμαι εγώ. Όταν είμαι στις καλές μου δεν χαλάω χατίρια.
Μην με πετύχετε στις κακές μου μόνο.
Θα δεινοπαθήσετε! 😜

Φίλες και φίλοι (why not ?) καλλιτέχνες μου.
Το τρίτο “Άλλαξέ το” είναι εδώ και θέλει να βάλει μπροστά 
ξανά τις μηχανές σας.

Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει
και πάρτε οτιδήποτε στα χέρια σας, με όποια τεχνοτροπία θέλετε
και αλλάξτε του τα φώτα!

Κεριά, καμβάδες, μπουκάλια, υφάσματα, μικροέπιπλα, βάζα, δίσκοι, 
λάμπες, κομμάτια ξύλου, κονσέρβες, άχρηστα κουτιά....
Τα πάντα, όλα!
Όσοι γνωρίζετε από παλιά το Άλλαξέ το 
είστε υποψιασμένοι!
Όσοι προσέρχεστε πρώτη φορά σας στέλνω 
εδώ & εδώ
για να πάρετε μία γεύση.



Το μόνο που πρέπει να θυμάστε:
Φωτογραφίστε το ΠΡΙΝ.

Και μετά αλλάξτε το!
Ζωγραφίστε, ντεκουπάρετε, κεντήστε, πλέξτε, αναπαλαιώστε...
κατασκευάστε ή ανακατασκευάστε!
Όλα είναι ανοιχτά και παίζουν.

Φωτογραφίστε το ΜΕΤΑ.
Και στείλτε και τις δυο φωτογραφίες στο μέιλ μου 

tea_airis@yahoo.gr

από σήμερα 01 Φεβρουαρίου έως και την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου
και έως τις 8 το βράδυ
(έως δύο συμμετοχές ο καθένας)

Παρασκευή 16/02 ο διαγωνισμός θα σας περιμένει να
περάστε, να θαυμάστε και να βαθμολογήσετε.


Όπως και στα Συμπόσια Ποίησης, οι φίλοι του μπλογκ
και οι συμμετέχοντες φυσικά
ως φοβεροί και τρανοί κριτικοί έργων τέχνης θα βαθμολογήσουν 
με τον γνωστό τρόπο.
Οι δημιουργίες ανώνυμες, όπως πάντα.

Νικητής θα είναι ένας.
Δώρο έπειτα από κλήρωση, ως είθισται, θα κερδίσει 
κι ένας από όσους όσοι πάρουν μέρος στη βαθμολόγηση.

candle, diy, diy projects, home, diy crafts

Ο διαγωνισμός αφορά φίλες και φίλους του μπλογκ
και γίνεται για περάσουμε όμορφα.
Τολμήστε κι όσοι λέτε ότι "δεν πιάνουν τα χέρια σας".
Χωρίς άγχος και άλλα ψυχολογικά τερτίπια!
Για τη χαρά ρε γαμώτο!

Δεν δημοσιεύουμε πριν τη λήξη του διαγωνισμού τις φωτό του έργου μας,
ούτε χρησιμοποιούμε δημοσιευμένη μας δουλειά.
Τηρούμε την εχεμύθεια όπως και στα Συμπόσια.☺

Πάμε να χαρούμε με ένα ακόμα δρώμενο που δίνει κίνητρο 
για δημιουργικότητα και δράση.

Καλό μήνα!
Σας περιμένω!

@ριστέα

υγ1: Οι φωτογραφίες της ανάρτησης είναι από τo διαδίκτυο.
υγ2: Πιστεύετε ότι 15 μέρες είναι λίγες; 

49 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλό μήνα!!! Έτσι, να ξεκινήσει ο μήνας δημιουργικά. Τι καλά που καθυστέρησες και εγώ έχω ήδη αρχίσει γιατί το περίμενα το άλλαξέ το...Μπράβο υπέροχα πράγματα θα δουμε να αλλάζουν
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το αγκαλιάζετε με χαρά Άννα μου.
      Δεν θα είναι πολλές οι συμμετοχές, αλλά εσείς οι λίγες και καλές φίλες που ξέρω πόσο το θέλατε, νομίζω ότι θα το ευχαριστηθείτε!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Αριστέα μου. Καλά κάνεις και μας ξεσηκώνεις, η δημιουργία είναι χαρά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλότυχο και δημιουργικό μήνα να έχεις Αριστάκι μου!
    Επειδή οι δημιουργικές μου απόπειρες ήταν σαφώς καλύτερες στην κατηγορία "ΠΡΙΝ", θα μου επιτρέψεις να περάσω, να θαυμάσω και να αξιολογήσω τις συμμετοχές των φίλων.
    Φιλιά γλυκά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα δείξω το πριν και το λίγο μετά, πολύ λίγο όμως! 😅😅😅

      Διαγραφή
    2. χεχε ! Με κάνατε και οι δύο να κλάψω!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  4. Ω τι καλά κι άλλο δρώμενο. Δεν ξέρω αν θα συμμετέχω σίγουρα, θέλω όμως, οπότε θα προσπαθήσω.
    Καλή επιτυχία σε όλους. Είμαι σίγουρη ότι θα δούμε πολύ ωραία πράγματα!
    Σε φιλώ Αριστάκι και σου εύχομαι να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μας μήνα Αριστέα μου !! Σε τούτο το κάλεσμα δηλώνω παρούσα αφού στα καλέσματα Ποίησης μόνο μελετώ !!
    ΠΟλλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι!
      Έτσι...όλες οι αγαπημένες φίλες εδώ!
      Πολλά φιλιά Μαρία Νικόλ μου! ♥

      Διαγραφή
  6. Α!!Είμαι μέσα!!!στο δεύτερο απουσίαζα αλλά τώρα δηλώνω παρούσα!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αριστέα μου καλησπέρα και Καλό Μήνα σου.
    Χμμμμ, τώρα να υποσχεθώ ότι θα μαστορέψω τώρα κάτι δεν υπόσχομαι καθότι οι δικές μου "ξυλουργικές επεμβάσεις" είναι μεγάλου όγκου και δεν έχω τα προβλεπόμενα.
    Δεν ξέρω αν μούρθει καμιά μικρότερη έμπνευση.
    Όμως θα είμαι παρών, εννοείται στην βαθμολόγηση. Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να έχεις έμπνευση Γιάννη μου και να κάνεις τη διαφορά!
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Αριστέα μου!
    Καλό μήνα να έχουμε όλοι!
    Γεμάτο έρωτα και,...τσίκνα!😅
    Και καλές σας δημιουργίες!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η δική μου απεικόνιση στο πριν και το μετά, φτάνει μόνο μέχρι ένα κέικ. Στη μετά φάση, αφού λουστεί με λιωμένη σοκολάτα, θα αναδειχθεί σε γαστριμαργικό έργο Τέχνης. Οπότε λέω να κάτσω σε μια γωνιά, ν' απολαύσω τις ικανότητες των υπολοίπων φίλων.

    Καλές δημιουργίες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έτσι... για να ζωντανέψει η γειτονιά !!! Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στο κάλεσμα !!! Καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιτυχία σε όλους όσους συμμετέχουν
    ηθελα κι εγώ , δυστυχώς όμως δεν
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι, βρε Αριστάκι μου! Για τη χαρά και το παιχνίδι! Για αυτό θα πάρω μέρος εγώ! Α, και για να βγει κάποιος τελευταίος! 😉😘
    Καλή επιτυχία! Και καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια!!!
    Καλό μήνα να έχουμε!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στο χω ξαναπει τα ζηλεύω αυτά! Παρεπιπτόντως το μεσαίο πορτατιφάκι, αν δε κάνω λάθος, μαρεσε! Οκ ξέρω ειναι ροζ αλλα τονίζω πως απλά μαρέσει!χαχα!

    Καλο μήνα Αριστεα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπα! Τι βλέπουν τα μάτια μου!
      Καλώς τον! αχαχαχα!
      Λες να δούμε κάτι κι από σένα;
      Καλό μήνα Μάκη μου! :)

      Διαγραφή
  15. Για μια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό.
    Μετά μου πέρασε ο μπόμπιρας. Φοβάμαι αν προσπαθήσω τίποτα κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του θα το βρείτε ακόμα χειρότερο από πριν. χαχα

    Νομίζω θα πάρω το ρόλο του κριτή, πιο εύκολο σίγουρα!
    Αν και με έχεις βάλει στον πειρασμό, φοβάμαι δεν θα τα καταφέρω τόσο καλά!

    Καλό μήνα να έχουμε Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!
      Η προσπάθεια μετράει Νικολέτα μου!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  16. Κι εγώ το περίμενα Αριστέα μου.
    Εδώ το'χω 😊😊😊
    Στα συμπόσια , μπορώ να διαβάζω άντε να φάω και το κάτι τι μου.
    Αλλά οι κατασκευές είναι το στοιχείο μου.
    Το ζήτημα είναι τί να κάνω που να μη με προδώσει;
    Θα το σκεφτώ και φυσικά δηλώνω συμμετοχή.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εδώ και εγώ...μην χάσω δρώμενο Αριστακι μου ε; για να βαλουμε παλι το μυαλο μας να δουλεψει...καλο μηνα αγαπη...φιλακιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μας έλειπε!
      Νέα παροιμία: Λείπει η Ρουλίτσα από διαδικτυακό δρώμενο;
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα Αριστέα μου!!!!! Ξέρεις πώς το περίμενα το 3ο 'Αλλαξέ το! Αφού έχω ήδη έτοιμη την συμμετοχή μου. Αφού όμως μας δίνεις περιθώριο δύο εβδομάδων, το πιθανότερο είναι πως θα προλάβω να σου στείλω και μία δεύτερη.
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ο διαγωνισμός αυτός είναι στα μέτρα σου Μαριάννα μου!
      Καλές εμπνεύσεις και για τη δεύτερη συμμετοχή σου!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  19. Άχου! Δεν έχω τίποτα να αλλάξω!
    Ένα φόρεμα το άλλαξα και το έκαμα φούστα και της έβαλα ένα απλικέ λουλούδι, αλλά δεν έχω φωτογραφία το πριν!
    Και τώρα δεν έχω τίποτε άλλο που να χρειάζεται να το αλλάξω!
    Ίσως μια άλλη φορά να έχω κι εγώ συμμετοχή!
    Κίσιζ Άιρις και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Αρτίστα μου!
      Ο ρόλος του κριτή σου πάει ταμάμ, ντοντ γουόρι;-)
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα Αριστέα μου λέω να πάρω μέρος κι εγώ αυτή τη φορά! Θα έχει πλάκα μια και τελευταία νταραβερίζομαι με διάφορα. Αλήθεια πιάνει κι αν κάποιος έχει χάσει κιλά; Μια φωτό πριν και μια μετά;χαχα Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, τι καλά!
      Θα περιμένω Μαίρη μου!
      Πολλά φιλιά και καλό μήνα♥

      Διαγραφή
  21. Αριστέα μου, δηλώνω παρούσα και με μεγάλη χαρά θα συμμετέχω και σε αυτό το δρώμενό σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία!
      Έτσι ...να μαζευόσαστε! ☺
      Να'σαι καλά Μία μου!
      Καλό μήνα και πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  22. Μόλις το είδα,προλαβαίνω να πάρω μέρος Αριστέα μου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κι εγώ τώρα το είδα!!!! για να δω! προλαβαίνω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή