Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Ένας χρόνος ακόμα! Και;

πηγή

Κάποτε ήμασταν παιδιά και βιαζόμασταν να μεγαλώσουμε. 
Κάναμε όνειρα τρελά, ενσαρκώναμε ρόλους μέσα από το παιχνίδι 
κι αδημονούσαμε να έρθει η ώρα και η στιγμή
το θεατρικό μας να γίνει πραγματικότητα! 
Βιαζόμασταν!

Πόση χαρά με κάθε παραπανίσιο κεράκι στην τούρτα...
Με πόση αγωνία μετρούσαμε τις μέρες για να γιορτάσουμε τα γενέθλιά μας!
Ο χρόνος κυλούσε βασανιστικά αργά τότε για μας!

Πώς αλλάζουν οι καιροί!
Πώς αντιστρέφονται κάποιες καταστάσεις στη ζωή...
Μεγαλώνοντας διαπιστώσαμε ότι ο χρόνος τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα
και τα κεράκια, μας στραβώνουν από το πολύ φως πάνω στην τούρτα...
Γρήγορα τα κεριά αντικαθίστανται με νούμερα !
Και μετά με ερωτηματικά!
Οι κυρίες δε λένε εύκολα την ηλικία τους.
Τώρα πια ούτε κι οι άντρες θαρρώ

Νούμερα. 
Κι όμως όλα είναι νούμερα.
Τι 30, τι 40 τι 50;
Χιλιοφορεμένο αλλά δεν έχω άλλο πρόχειρο.
Σημασία για μένα δεν έχει πόσο είσαι,
αλλά πόσο αισθάνεσαι!
Πώς!

Πρόσφατα έλεγα σε μια συζήτηση ότι όχι , 
δεν αισθάνομαι με τίποτα 43.
-Και πόσο αισθάνεσαι δηλαδή;
Κι η δική μου απάντηση τους έκανε να διπλωθούν στα γέλια
(κυρίως για τη σοβαρότητα στο ύφος μου):
40! 
Ναι 40 αισθάνομαι!
Και δεν είναι καθόλου κακό!
Εμένα μου αρέσουν τα 40!

Από δω και πέρα θα δηλώνω:
Βιολογική ηλικία...43
Πραγματική ηλικία...40
Εσωτερική ηλικία: μικρή, πολύ μικρή!

Είναι όμορφο λοιπόν να μεγαλώνεις και να μην τρομάζεις.
Να μεγαλώνεις και να χαίρεσαι για όλα αυτά που σου δίνουν τα χρόνια
στην πλάτη σου.


Τι έχει αλλάξει από τότε;
Όλα, αλλά και τίποτα.
Ένας χρόνος ακόμα στην πλάτη...
Και;
________________________________________

Απόψε που θα σβήνω τα κεράκια μου 
(με μια μέρα καθυστέρησης -ξέρω θα πείτε πώς
πάω να κερδίσω μια μέρα)
θα σας σκέφτομαι!
Όλες οι ευχές που μου δώσατε χτες, ο καθένας ξεχωριστά 
είναι πολύτιμες.

Σας ευχαριστώ από καρδιάς!
Μακάρι να μπορούμε να χαμογελάμε παρά
τις δυσκολίες και τους πόνους που συναντούμε
στο διάβα μας!

Για σένα που είσαι φίλος-η κι έχασες τη χθεσινή δημοσίευση
και την ευκαιρία να συμμετέχεις στην κλήρωση 
ενός δικού μου πίνακα, προλαβαίνεις.
Αύριο θα κληρώσει, Κυριακή θα έχει σχετική δημοσίευση!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα

Σημείωση: Έχω ψιλοχαθεί  από αγαπημένα μπλογκ.
Με τους εορτασμούς μου εις διπλούν λογικό είναι!
Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα περάσω με την ησυχία μου, να δω τι έχασα!

75 σχόλια:

  1. Η καλή μου και ευαίσθητη μου και ρομαντική μου Αριστέα...τι όμορφα που το παρουσιασες...πολύ γλυκιά η ανάρτηση σου... οι φωτογραφιες σου μου άρεσαν πολύ η σκέψη σου , η μικρή και μεγάλη Αριστέα
    οι δυο παράγραφοι κάτω από τη γραμμή με συγκίνησαν
    φιλούθκια να είσαι πάντα καλά , χαμόγελα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα γλυκό μου Δελφινακι. Πάντα εδώ με τα καλά του λογάκια!
      Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου. Και για τις χθεσινές σου ευχές και για σήμερα. Μου φτιάξατε τη μέρα ;-)
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Το κακό με το διαδίκτυο (υπολογιστές, οθόνες κτλ, κτλ, κτλ) είναι πως υπάρχουν φορές που θέλεις να σφίξεις στην αγκαλιά σου κάποιον εκείνη τη στιγμή και απλά δεν μπορείς...
    Μια από αυτές τις στιγμές είναι και η τωρινή...
    Είσαι σκέτη γλύκα, βρε Αριστέα!!!
    Πάντα να είσαι γερή και πάντα να ονειρεύεσαι και να διεκδικείς, κορίτσι μου!!!
    Φιλάκια αμέτρητα!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου, πόσο με συγκινείς!
      Εγώ τι να πω για σένα που δε θέλησες να μετέχεις στην κλήρωση επειδή έχεις σαρώσει τα giveaway της μπλογκογειτονιάς; Ε; Τι παιδί είσαι εσύ;
      Πολλά φιλιά και εκείνη την αγκαλιά που έλεγες στηνν στέλνω! ;-)

      Διαγραφή
  3. Oπαδός της ίδιας θεωρίας κι εγώ.. τί σημασία έχουν τα νούμερα; μια εφεύρεση των ανθρώπων είναι για να μετρούν τον χρόνο..
    Φιλιά πολλά Αριστέα μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Τζίνα μου!
      Με τα χρόνια μαθαίνουμε ότι άλλα πράγματα είναι αυτά που αξίζουν...και δεν είναι πράγματα τελικά καθόλου!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  4. Φιλάκια!Αριστέα μου
    χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα (χθες ο στριμμένος blogger δεν με άφηνε να αφήσω μήνυμα), ευτυχώς σου έγραψα στο F/B. Μου αρέσεις γιατί είσαι ένα άτομο που δεν διστάζει να λέει τα πράγματα με το όνομά τους, όπως και να εκθέτει τον εαυτόν του με προσωπικές εμπειρίες.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ελένη μου! Εγώ έτσι κι αλλιώς σε είχα υπόψη για τη λίστα της κλήρωσης να ξέρεις!
      Κι αν δεν κερδίσεις...δυο βήματα είσαι! Θα σε συναντήσω κάποια στιγμή από κοντά, ναι;
      Φιλιά πολλά!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  5. ....χαχαχα ηλικία ποτέ δεν κατάλαβα γιατί την κρύβουν....!!!
    Μάλλον γιατί δεν μπορούν να συμφιλιωθούν μαζί της, ώστε να εμφανιστούν μαζί στο πάρτυ...χαχαχα
    Να περάσεις τέλεια απόψε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιχι! Το ίδιο πιστεύω κι εγώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή!
      Καλή σου μέρα! :)

      Διαγραφή
  6. Κουκλίτσα και τότε και τώρα!
    Είναι καλό να μεγαλώνουμε, σημαίνει πως είμαστε καλά , έχουμε την υγειά μας και προχωράμε. Εξάλλου, αυτή είναι η φύση όλων των όντων στον κόσμο...εμείς θα την αλλάξουμε;;
    Πολλά φιλάκια Αριστέα μου, να περάσεις υπέροχα απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου γλυκό,καλημέρα!
      Έτσι είναι, την υγειά μας να'χουμε! Όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία!
      Φιλάκια πολλά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Αριστέα μου
    Πολύχρονη να είσαι και να έχεις μια ζωή όπως εσύ την επιθυμείς !
    Σημασία έχει πως αισθάνεσαι μέσα σου... έχω σταματήσει εδώ και χρόνια
    να πιστεύω στις βιολογικές μας ηλικίες ειδικά όταν βλέπω εικοσάχρονα να μοιάζουν σαν ογδοντάχρονοι γέροι που από τα αρθριτικά δεν μπορούν να σηκωθούν από την πολυθρόνα τους.
    Η καρδιά έχει σημασία
    η θέληση για ζωή.... όλα τα υπόλοιπα με αφήνουν αδιάφορη.

    Και πάλι Χρόνια Πολλά
    σε φιλώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Πόσο δίκιο έχεις για τα κοριτσόπουλα σήμερα (ευτυχώς πάντα υπάρχουν κι οι εξαιρέσεις). Σημασία έχει το μέσα μας ...κι η υγεία μας!
      Φιλιά πολλά!
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά Αριστέα..
    Χρόνια πολλά με υγεία, με όνειρα, με γέλια, με αγκαλιές,με ήλιους και φεγγάρια...
    Χρόνια Πολλά με χαρές, με μουσικές, με βιβλία, με ταξίδια, με βουνά και θάλασσες...
    Χρόνια Πολλά, να σαι καλά...
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Να'σαι καλά!
      Πανέμορφες οι ευχές σου!
      Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Σε σένα - να ξέρεις - η ηλικία της ψυχής σου ακτινοβολεί στο σώμα και στο πρόσωπό σου!!! Γι' αυτό κ θα παραμείνεις πάντα νέα!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ντένη μου, είσαι μια γλύκα και σε έχω στην καρδιά μου!
      Φιλάκια κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  10. Ότι ηλικία και να έχεις "η ζωή είναι ωραία"
    Να τα εκατοστήσεις και να σε χαίρονται όσοι σ αγαπούν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ουφφφ, ξέρεις τι σοκ έπαθα όταν έκλεισα τα 20 ? Ένιωθα χάλια! Για 2 χρόνια έλεγα πως είμαι 19, μέχρι να συνειδητοποιήσω και να πω "είμαι 22" :)
    Τελικά η ηλικία που νιώθουμε μετράει περισσότερο από την ηλικία που είμαστε :)
    Ήσουν και είσαι μία κούκλα!
    Να είσαι πάντα καλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι έρευνες λένε ότι το πρώτο σοκ το περνάμε στα 27! Γιατί απέχεις μόλις δύο από τα 30 και τρία από τα 25! Ε άμα τα περάσεις αυτά, συνηθίζεις! Εξάλλου, αν δεν συμβιβαστείς και δεν αγαπήσεις τις φθορές του χρόνου την έχεις άσχημα.
      Σε ευχαριστώ για όλα μικρή μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Καταρχήν, στέλνω αγκαλίτσα!
    Κατά δεύτερον σε χαίρομαι...
    Δυσκολεύομαι να καταλάβω τους ανθρώπους που δε μπορούν να συμβιβαστούν με την ηλικία τους. Κάθε ηλικία έχει την ομορφιά της, τις εικόνες της, τις εμπειρίες της... είναι ωραίο να τη ζεις, γιατί κάτι έχει να σου διδάξει!
    Και η δική μου εσωτερική ηλικία μικρότερη είναι, αλλά όταν είναι να σβήσω κεράκια σε τούρτα, θέλω πάνω της να γίνεται χαμός!! Τα βάζω όλα, γιατί όλα αυτά τα χρόνια είναι εγώ.
    Φιλάκια πολλά, και πάλι πολύχρονη, γλυκιά μου, και να απολαύσεις την ημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου για την αγκαλίτσα, τις ευχές για τη διαρκή παρουσία σου εδώ και την αγάπη σου!
      Εσύ έχεις ακόμα χρόνια για να γεμίζεις κεριά την τούρτα ...εγώ αγόρασα το 4 και το 3 ξέρεις για τα 34 μου :-p αχαχαχαχα!
      Φιλάκια κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  13. Ολη η ανάρτηση είναι μια γλυκιά πραγματικότητα και σε χαίρομαι Αριστέα μου . Ούτε και εγώ που είμαι 54 και στα 46 έγινα γιαγιά νοιώθω την βιολογική μου ηλικία .
    Τουναντίον φροντίζω όλα τα χρόνια μου να είναι όσο το δυνατόν ποιοτικά , με αγάπη και ελπίδα. Εσύ Αριστέα μου μας βάζεις στην αλήθεια μέσα από τις αναρτήσεις σου και είμαι τυχερή που σε βρήκα και επιθυμώ να είμαι εδώ , να σε διαβάζω , να μαθαίνω ...
    Μια σφιχτή αγκαλιά , πολλά γιορτινά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε χαίρομαι Νικόλ μου! Πρέπει να είσαι σούπερ γιαγιά! :)))
      Σε ευχαριστώ, από καρδιάς, για όλα τα καλά σου λόγια, όχι μόνο σήμερα αλλά καθημερινά. Είσαι γλυκιά συντροφιά!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  14. εσυ Αριστεα μου τα εχεις βρει γενικα με τον εαυτο σου ,ειναι δυνατον να σε απασχολησει η ηλικια;εισαι φοβερη!!φιλακια πολλα και παντα να αισθανεσαι νεα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Το μυστικό είναι να αισθάνεσαι μέσα σου παιδί. Δεν είναι ανάγκη να το βγάζεις διαρκώς έξω, αλλά τις στιγμές που πρέπει!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  15. Αριστέα...Εγώ πάντως σε κάνω για 30... Βία κιόλας! Σου εύχομαι να τα χιλιάσεις και να μη σου φαίνονται! Κυρίως, να νιώθεις καλά ψυχικά! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη μου, σε ευχαριστώ πολύ γλυκέ μου! Στη φωτογραφία, δεν φαίνονται ρυτίδες και κούραση. Άσε που αφού πιάνει λίγο το χέρι μου στη ζωγραφική κάνω καλό καμουφλάζ ( μάλλον)! Άρα μη ξεγελιέσαι!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Τι λες βρε?Καμουφλαζ???Εσυ...Αααα να σου πω... Άραξε στα κυβικά σου παιδί μου! Και μιας και για κυβικά ο λόγος, εσύ σίγουρα αν ησουν μηχανή θα ήσσουν χιλιάρα! Δυνατή, ακμαία και εντυπωσιακή!χαχαχα! Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. αχαχα! Τι να πω; Σε ευχαριστώ πολύ Μάκη μου! Ομολογώ ότι τέτοιο κοπλιμέντο δεν είχα ακούσει ξανά! :))))

      Διαγραφή
  16. Τι έχει αλλάξει απο την μπεμπα της πρώτης φωτογραφίας στην γυναίκα που είσαι σήμερα; Τίποτα!!! Είσαι κούκλα και στις δύο φωτογραφίες.
    Πολύχρονη και ευτυχισμένη να είσαι, η ευχή μου.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ :))) Από κοντά, φυσικά και φαίνεται ότι μεγάλωσα. Αλλά δεν πειράζει καθόλου!
      Την υγειά μας να'χουμε!
      Σε ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά κορίτσι μου. Να είσαι ευτυχισμένη και πάντα χαμογελαστη! Σε φιλώ :))

    υγ. Να περάσεις υπέροχα απόψε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου! Να'σαι καλά και πάντα χαρούμενη!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Τρυφερουλα μου.....πως να σε σφιξω στην αγκαλιτσα μου;;;;; :-/
    Να περνας παντα καλα κ να εισαι περιστοιχισμενη απο ολους αυτους που αγαπας κ σ'αγαπουν!!!!
    Μακαρι τα χρονια της ζωης σου καθως αυξανουν να πλημμυριζουν λουλουδια κ ουρανια τοξα χαρας!!!!!!
    Να σε χαιρομαστε,καλη μου Αριστεα!!!!!!!

    Μια δυνατη αγκαλια ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!! ;-) :-P
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό μου Βαϊλί..Σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου!
      Η αγκαλιά σου είναι ό,τι θα ήθελα από σένα και θα με ευχαριστούσε πιο πολύ! Γιατί την αγάπη και την εκτίμηση, το ξέρω, τα έχω! Και είναι αμοιβαία!
      Σε λατρεύω !
      Θέλω να μου είσαι καλά και να χαμογελάς! :)))
      Φιλάκια πιτσιρίκα μου! (Γιατί στη ψυχή, πιτσιρίκα είσαι!) ♥

      Διαγραφή
  19. Η ηλικία δεν αντικατοπτριζει παντα την πραγματικοτητα.
    Τα ατομα που ειναι χαρουμενα δεν εχουν ηλικια λεω εγω. Ξερουν να απολαμβανουν την ζωη καλυτερα απ ολους. Μακαρι να εισαι παντα τοσο θετικος ανθρωπος και να δινεις απλοχερα την βοηθεια και την γνωση σου σε οσους την ζητανε... Χρονια Πολλα ξανα και ξανα :) <3 xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Με ξέρεις πολλά χρόνια πια εσύ και τα λόγια σου έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα!
      Να είσαι καλά και χαρούμενη πάντα!
      Φιλούθκια ;-)

      Διαγραφή
  20. Αριστέα μου, γλυκιά!
    Να είσαι πάντα χαμογελαστή, αισιόδοξη και υγιής! Ό,τι επιθυμείς, να περιτριγυρίζεσαι πάντα από άτομα που αγαπάς! Μείνε το ίδιο υπέροχη, όσα χρόνια και να περάσουν!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κοριτσάκι μου ! Ολόψυχα σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. να είσαι πάντα καλά και καλή σου πρόοδο!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά! Πάντα τέτοια!

    Είμαι 30 και νοιώθω ένας ώριμο δεκάχρονο! Με στοίβεις και βγάζω ζουμιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάντα έτσι να νιώθεις!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Καλή σου μέρα :))

      Διαγραφή
  22. Ό,τι και να κάνει το Photo Shop και η κάθε λογής επεξεργασία εικόνας, το βλέμμα το εφηβικό, λαμπερό και σκανταλιάρικο, δεν μπορεί να το πλαστογραφήσει.
    Εύχομαι τα μάτια σου να κοιτάζουν πάντα με την ίδια λάμψη και να βλέπουν την Ζωή...
    ΩΡΑΙΑ!!!
    Γλέντησέ το. Φιλιά.
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου, ολόψυχα σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Ρε συ, και τι δε θα' δινα να ήμουν κι εγώ εκεί απόψε!.... Πολύ ζήλια έχω πάθει, αλλά πήγες κι εσύ και μου στολίστηκες στην άλλη άκρη της χώρας μάνα μου!! Τρελοκομείο μου, σου στέλνω τις ευχές μου να περάσετε υπέροχα απόψε κι αύριο περιμένω λεπτομέρειες ε;.... ♥ ;) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Τι παιδί είσαι εσύ μανούλα μου! Πόσο χαίρομαι που "συναντήθηκαν" οι δρόμοι μας; Τι να κάνουμε; Εδώ με εγκατέστησαν οι δικοί μου, μακριά σας, αλλά καλά είναι!
      αχαχαχα! Γελάω που θες και λεπτομέρειες: τι; τι δεν έφαγα;;;;;;;
      αχαχαχα! Φιλούρες ξανθομαλλούσα μου!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ θα ήθελα να ήμουν εκεί.. :(
      Χρόνια πολλά και πάλι, αγαπημένο τρελοπαρεάκι! Είμαι σίγουρη ότι τα περάσατε υπέροχα. Φιλιά από το ξενιτεμένο σας

      Διαγραφή
    3. Τσουπίτσα μου! Χώνεσαι σφήνα και ψάχνω να σε βρω :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου! Να'σαι καλά κυρίως να έχεις την υγειά σου και να προσέχεις ναι;
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
    4. Υπήρχε περίπτωση να μην χωθώ σφήνα εγώ; Χα χα.
      Αφού με ξέρεις τώρα... Θα προσέχω, μαμά! Χα χα. Καλό υπόλοιπο, σας έχω καλά νέα :)

      Διαγραφή
    5. Πάλι ψαχνόμουν! Θα σου μείνει κακή συνήθεια το "χώσιμο" :-p

      Διαγραφή
  24. Να σου πω την αλήθεια μου κι εγώ μέσα μου 16χρονη νιώθω αλλά ντρέπομαι να το λέω....
    Βέβαια τα λουμπάγκα και οι πόνοι άλλα λένε αλλά δεν πειράζει.
    Φιλιά κορίτσι μου καλή συνέχεια του εορταστικού τριημέρου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πασταφλωρίτσα μου, σου εύχομαι πάντα να αισθάνεσαι 16χρονη με ή χωρίς λουμπάγκα! Δεν θα σε βάλουν κάτω μερικοί πόνοι! Γερά πιτσιρίκα μου! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Να τα περάσετε υπέροχα απόψε...όσο για την ηλικία μόνο αριθμοί είναι...να είμαστε καλά να μεγαλώνουμε με τους αγαπημένους μας γύρω μας και ας σβήσουμε και 100 κεράκια..χαχα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μεγαλώνουμε με τους αγαπημένους μας μαζί! Τι όμορφα που το είπες! Έτσι είναι! Σημασία έχει το σύστημα αγάπης γύρω μας και μόνο! Σου εύχομαι Μαρία μου να φτάσεις στα βαθιά γεράματα μαζί με τον αγαπημένο σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Περιμένουμε αναμετάδοση απ' τη γιορτή!
    Έχω σκάσει κι εγώ απ' τη ζήλια μου!
    Για τα χρόνια σου δεν ξέρω πώς τα μετράς εσύ.
    Η λέξη "ηλικία" δεν σου ταιριάζει.
    Μοιάζεις αγέννητη ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Άλλη από κει! Να κάνετε παρέα με την Πέτρα ! Ταιριάζετε ξέρεις ! αχαχαχαχα :-p
      Που να με δεις σήμερα με κόκκινους κύκλους Μαρία μου! Είμαι αστεία! Αλλά δεν πειράζει! Φταίει το ξενύχτι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Αριστέα να'σαι πολύχρονη και γερή! Τα χρόνια δεν έχουν σημασία, το παν είναι πως νιώθεις εσύ και εύχομαι πάντα να νιώθεις σαν μικρό παιδί! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ γλυκιά μου! Αμήν θα πω στην ευχή σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Κούκλα 2 ημερών, κούκλα και 40 χρονών !
    Καλά να μάστε και κάθε ηλικία εχει και τα καλά της. Σημασία έχει να χαιρόμαστε τη ζωή και κάθε μέρα που περνάει να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι διδασκόμενοι απο τις μέρες που αφήνουμε πίσω.
    Τα Φιλιά μου και πάλι πολύχρονη με ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλάκι μου , γλυκό μου κορίτσι που μοιραζόμαστε την ίδια μέρα γενεθλίων, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Χρόνια μας πολλά! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. Κάποιες Γυναίκες, είναι σα τα καλά κρασιά. Ο χρόνος απλά αυξάνει την αξία και την ποιότητα τους.
    Χρόνια σου Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ben μου τα λόγια μου έχουν μεγάλη σημασία για μένα! Ξέρω την αγάπη σου και την εκτίμησή σου στη Γυναίκα!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Ένας χρόνος πάνω, ένας κάτω, δεν παίζει ρόλο. Τα πολλά χρόνια πάλι, ναι κάτι δείχνουν. Είτε την ωριμότητα, είτε την έλλειψή της! Το ζήτημα είναι να συμφιλιώνεται κανείς με την ηλικία του και όχι με ότι επιτάσσουν οι γύρω με την ηλικία!
    Από 'κει και πέρα, ή γίνεσαι λογιστής βλέποντας τη ζωή με το... κομπιουτεράκι, ή ξεκινάς την φιλοσοφία...!

    Και του χρόνου στα καλύτερα!
    Καλό ξεφάντωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που θέτεις τα χρόνια στο θέμα της ωριμότητας! Κάπως έτσιι τα βλέπω κι εγώ!
      Εγώ αφήνω το κομπιουτεράκι στη δουλειά και γίνομαι....φιλόσοφος! αχαχαχαχ!
      Καλήμερα και σε ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  31. Μα τι φατσούλα είναι αυτή! Τι μωρό!!
    Να νιώθεις πάντα έτσι σου εύχομαι :)
    Και να πέρασες καλά απόψε !!
    Τις πιο θερμές ευχές μου **
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχιχι! Εμένα πάντα με εντυπωσίαζε το μαλλάκι μου στη πρώτη βρεφική μου φωτογραφία!
      Σε ευχαριστώ πολύ Λυριελάκι μου για τις ευχές σου! Να'σαι καλά καρδούλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Αριστέα μου έχουμε ένα χρόνο διαφορά είμαι 42 και εγώ λέω 40!!!!σημασία έχει πως αισθάνεται κανείς!!!η ψυχή δε γερνάει.....να σαι καλά και πάντα να είσαι έτσι όπως είσαι!!ένας γλυκήτατος θετικός άνθρωπος!!!!!φιλιά!!!!καλά να περάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου συναδέλφισσα στα 40! Του χρόνου όμως εγώ θα λέω ότι αισθάνομαι 41 ναι; αχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. χρόνια σου πολλά!!
    εμείς οι Καλοκαιρινο-γεννημένοι δεν έχουμε τέτοια προβλήματα
    κι εγώ 41 θα γίνω στις 18 Ιουλίου κλαψ κλαψ
    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Να'το κι άλλο ένα καρκινάκι!
      χεχε εκείνο το κλαψ κλαψ είμαι σίγουρη δεν το εννοείς καθόλου! Είναι η γλυκιά γκρίνια του καρκίνου!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου , να χαίρεσαι την οικογένεια σου και καλό καλοκαίρι!
      Φιλάκια! :))

      Διαγραφή
  34. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ κοριτσάκι μου γλυκό!
    Να'σαι καλά! Φυσικά και προλαβαίνεις! :))) Μη μου αγχώνεσαι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά πολλά Αριστέα κι όλα ευτυχισμένα εύχομαι!!
    Όλα τα καλά του κόσμου στα πόδια σου να είναι, τα αξίζεις και με το παραπάνω!!
    Πολύ μου αρέσει όπως το έθεσες!! Όσο αισθανόμαστε, όχι όσο είμαστε! χιχι! Επίσης, η λεπτομέρεια, το φιογκάκι στο μαλλί σου ως μωρό, είναι αξιολάτρευτη!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου! Να'σαι καλά !
      Φιλάκια πολλά πολλά!
      Στο giveawy σε είχα βάλει στην κλήρωση να ξέρεις! :)))

      Διαγραφή