Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

" Απλά χαράζω χαρτιά με λέξεις" Δ. Ασλάνογλου ( παρουσίαση)

greek quotes, Ελληνικά, ellhnika

"Δεν είμαι ποιητής κι ούτε πρόκειται ποτέ να γίνω, 
απλά χαράζω χαρτιά με λέξεις, 
που νοιώθω ότι θέλουν να δραπετεύσουν από την καρδιά μου"

Έτσι αυτοσυστήνεται ένας φίλος της Ποίησης και του μπλογκ μου. 
Τον λένε Δημήτρη Ασλάνογλου 
και όσοι συμμετείχατε ενεργά στο 1ο Συμπόσιο Ποίησης,
ίσως να είχε πάρει το μάτι σας κάπου ανάμεσα στις συμμετοχές 
το όνομά του.
Τον γνωρίζω μέσα από τα γραπτά του 
κι έχω εντυπωσιαστεί.
Δεν έχει δικό του ιστολόγιο και με χαρά σας τον παρουσιάζω
εδώ σήμερα.



Έχει εκδώσει το πρώτο του βιβλίο τον Ιούλιο του 2013
(κι αφορά σε ότι έχει γράψει από παιδί μέχρι το 2011)


αντιγράφω σκέψεις του από την πρώτη σελίδα του

Α Ν Τ Ι Π Ρ Ο Λ Ο Γ Ο Υ

Για να ʼχεις παράθυρο στο κόσμο,
πρέπει νάχεις ξεκλείδωτη τη πόρτα της καρδιάς σου.
Το πιο κρύο σημείο του περιβάλλοντός σου είναι
ο ίσκιος σου.
Μόνο το καταμεσήμερο χάνεται.
Μπορεί να χαρίσει δροσιά, αλλά και παγωμάρα.
Η επιλογή είναι δική σου.
Πρέπει όμως να ξέρεις:
αυτό που δροσίζεις, μπορεί να σε δροσίσει
κι αυτό που παγώνεις, μπορεί να σε παγώσει.
Όποιος μαδάει τις μαργαρίτες, στο τέλος μένει με το κοτσάνι.
Αν έχασες το τρένο μην σταματάς: ακολούθα τις γραμμές
και προχώρα...
Θα περάσει το επόμενο.
Είναι καλύτερα να αργήσεις παρά να μην φτάσεις!
Επέτειος...
Η γιορτή του σήμερα που σέβεται το χτες.
Μόνο έτσι κερδίζεται το αύριο!
Αν ακούσεις ξερόβηχα, γύρισε να αφουγκραστείς καλά.
Μπορεί νάναι από μοναξιά!
Μοναξιά είναι να κερνάς και να μην παίρνει κανείς.
Το διαπίστωσες;
Είναι μια καλή αρχή.

Η μνήμη είναι τροφή που σε κρατά ορθό στη μεγάλη
πορεία προς το μέλλον.
Διαχειρίσου την σωστά.
Τρώγε τα κομμάτια που σε έκαναν να νοιώσεις τη χαρά
και κοίταζε εκείνα που σου έδωσαν τη λύπη.


Γνώση: λάφυρο ενός πολέμου, με τον φόβο.



Και σας αφήνω να τον γνωρίσετε μέσα 
από δύο του ποιήματα, που μου αφιέρωσε...

ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΙ

Είναι τα χέρια σου βρεγμένα,
απ' τα γδυτά αρώματα των υακίνθων,
Από τα χείλη σου τα ηλιοντυμένα,
κυλά βουβά η ανάσα σου,
χτίζει το ρίγος των στοιχειωμένων μύθων.
Πώς αλλιώς να μοιραστώ τα κλοπιμαία μου;

Φίλησες την κερασιά
κι εκείνη έπλαθε τα χείλη σου στου κερασιού το σώμα
Τι να δαγκώσω και τι να φιλήσω;
Με την ίδια δαντέλα τα στολίζεις και τα δυό...
...το πάθος σου

Σαν κοίταζα τα κοκκινόχρωμά σου χείλη,
είπα πως μοιάζουν με παπαρούνας τον ανθό.
Σαν ένοιωσα να με φιλούν το δειλί,
είπα πως κείνες σούκλεψαν το κόκκινο το ερωτικό

Είδα τ' αστέρια να γλυστρούν στο ουρανό
κι είπα στα χέρια μου, να μάθουν από κείνα.
Να σου χαϊδεύουν τα μαλλιά και το λαιμό
κι εσύ να νοιώθεις, πως σ' αγγίζουνε τα κρίνα


Θ Α Λ Α Σ Σ Ο Γ Ρ Α Φ Ι Α
Σπηλιάδες πλέκει, με τα νερά χορεύει,
με συννεφιά θεριεύει,
τ' ανέμου η ψυχή.

Τη βάρκα βρέχει,
και το πανί μουσκεύει,
της θάλασσας η σκέψη
κι είναι μακρυά η ακτή.

Την αμμουδιά, την σπαράζουν οι αφροί,
των βοτσάλων στεναγμοί,
μπρός τα βράχια λυγούν.
Με τα κουπιά,
λαχταρούσες τη στεριά,
τ' ουρανού τη ποθητή, την αστοφεγγιά.

Άνοιξης ρίγος,
της θύελλας ο ήχος,
της καταιγίδας χτύπος,
πληγώνει την καρδιά.

Η τρικυμία, φέρνει την νηνεμία
κι η συννεφιά αναγεννεί, πάντα τη ξαστεριά.

Δημήτρης Ασλάνογλου



Η Ποίηση γιορτάζει ξανά στο μπλογκ μου 
(ένεκα του 3ου Συμποσίου)
κι έχω να κάνω κι άλλα αφιερώματα.
Προσεχώς το βιβλίο που έλαβα ως δώρο ,
από το φίλο Νίκο Κυριακίδη.

*

Ας ελπίζουμε εν τω μεταξύ, ότι θα με επισκεφτεί κι εμένα η μούσα
γιατί τελευταία μόνο με τα πινέλα μου εκφράζομαι!


Μην ξεχνάτε να στέλνετε το Ποίημα σας (ή τα Πoiήματα σας)
στο mail μου (tea_airis@hayoo.gr)
για το 3ο Συμπόσιο Ποίησης, όσοι φίλοι το έχουν
ή τολμούν να δοκιμάσουν!

Καλή σας μέρα
@ριστέα


56 σχόλια:

  1. Καλημερα Αριστεα μου.
    Σημερα μας συστησες με πολυ ωραιο τροπο εναν ανθρωπο που προσωπικα δεν ηξερα και σιγουρα θα επισκεφτω για να διαβασω.
    Τα ποιηματα του ειναι εξαιρετικα!

    Να εισαι καλα φιλη μοΥ!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα επισκεφτω το 1ο συμποσιο για να διαβασω τη δικη του συμμετοχη εννοω, ειδα πως δεν εχει μπλοκ ο κυριος Ασλανογλου αλλα αν μπορουσε και εχει χρονο θα του ελεγα να φτιαξει. :)

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που σου άρεσε Κικίτσα μου!
      Θα φιλοξενήσω ξανά ποιήματα του Κική μου. Μου έχει στείλει ηλεκτρονικά υλικό του και το μελετάω σιγά σιγά!
      Επίσης συμμετέχει και στο 3ο Συμπόσιο :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα Αριστέα μου μπράβο σου που μας τον γνωρίζεις ξέρεις πως είμαι υπέρ...και πολλά συγχαρητήρια και στον κο Ασλάνογλου αλλά και σε εσένα και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου!!!
    Επειδή όπως έχω ξαναπεί, δεν το 'χω καθόλου με την ποίηση, δεν μπορώ να ξεχωρίσω την αρτιότητα των ποιημάτων...
    Οι στοχασμοί του όμως στην αρχή είναι απίστευτοι... και πολλούς από αυτούς τους κρατώ, για να με συντροφεύουν όταν πέφτω στα σκοτάδια...
    Πολλή πολλή καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφάκι μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι στοχασμοί του!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. πολυ ονορφα ποιηματα!αν και λατρευω τη θαλασσα,το πρωτο με ταξιδεψε πιο μακρια.να εισαι καλα αριστεα μου για τις ομορφιες ππυ εχεις μαζεψει εδω!οσο για τη μουσα...κι εμενα με εχει ξεχασει προς ωρας...καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Χριστινάκι μου!
      Φιλάκια πολλά!
      ( αχ αυτή η μούσα! Φαντάσου να ήθελα να πάρω και μέρος στο Συμπόσιο...ελπίζω να έρθει ξαφνικά να μου κάνει έκπληξη!

      Διαγραφή
  5. Αριστέα μου, σ' ευχαριστούμε πολύ που μας τον γνώρισες και που μας δίνεις την ευκαιρία να τον διαβάσουμε!!
    Καλή σου μέρα!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ Σοφία μου! Νομίζω πως άξιζε ..δηλαδή αξίζει.Εγώ δηλώνω γοητευμένη!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Αγαπητή Αριστέα,
    Μία από τις μεγαλύτερες αδυναμίες μου είναι, που σχεδόν ποτέ δεν μπορώ να βρώ το σωστό τρόπο να ευχαριστήσω κάποιον. Πάντα νοιώθω ότι, το οτιδήποτε κάνω ή λέω γιά να ευχαριστήσω κάποιον είναι πολύ λίγο και πολύ φθηνό. Είμαι ακριβώς στη ίδια θέση κι αυτή τη στιγμή Η αφιέρωσή σου στα γραμμένα μου, με ένα ευχαριστώ και με λίγα λόγια έκφρασης της εκτίμησης μου, τα νοιώθω μπαλώματα στη προσπάθειά μου να σου δώσω να καταλάβεις το πόσο με συγκίνησες και πόσο με άγγιξες με αυτή σου την κίνηση. Φοβάμαι ότι αυτο που πιστεύω στη ζωή μου και που εστιάζεται στις φράσεις...
    Θέλω να μπορώ,
    Να ελέγχω τα θέλω μου
    Και να υπηρετώ τα αισθήματά μου.
    Θα με βοηθήσει να αντιμετωπίσω ότι όμορφο νοιώθω αυτή τη στιγμή και να προδώσω με την καλή έννοια, την πάντα κρυφή μου επιθυμία να θέλω να μοιράζομαι τις σκέψεις μου με όλους.
    Τα πέτυχες και τα δύο με την αφιέρωσή σου και τα λόγια εδώ σταματούν.
    Μόνο θα σου αφιερώσω τη φράση μου, σου ταιριάζει πολύ...
    Ψάχνω το σχήμα της σκιάς σου
    Μάταιο, οι ήλιοι δεν έχουνε σκιά

    Δ.Λ.Α.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη, τα λόγια σου συγκίνηση μου έφεραν!
      Χαίρομαι που κατάφερα να κάνω γνωστό το έργο σου, τουλάχιστον στους αναγνώστες αυτού του μπλογκ!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! Ευτυχής στιγμή η πρώτη που έστειλες το ποίημα σου στο μέιλ μου γι α το πρώτο Συμπόσιο. Εκεί ξεκίνησαν όλα!

      Σε ευχαριστώ πολύ και για τη σημερινή αφιέρωση!
      Θα επανέλθω όταν διαβάσω όλο το υλικό που μου έχεις αποστείλει!

      Διαγραφή
    2. Δημητρη μου εισαι συγκλονιστικος όπως παντα , Αριστακι μου σε ευχαριστω και εγώ με την σειρα μου για την υπέροχη παρουσίαση - αφιερωση στο φίλο μας !!!!!

      Διαγραφή
    3. Να'σαι καλά Κάτια μου!
      Το θυμόμουν ότι τον γνωρίζεις :))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Πηγαία η φλέβα που μας παρουσιάζεις σήμερα
    Στάθηκα και γοητεύτηκα από το παρακάτω:
    "Φίλησες την κερασιά
    κι εκείνη έπλαθε τα χείλη σου στου κερασιού το σώμα
    Τι να δαγκώσω και τι να φιλήσω;"
    Οφείλουμε στην ποίηση ανθούς κι εσύ πλούσια
    μας τους προσφέρεις

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επανέρχομαι γιατί μόλις έλαβα
      την υπέροχη ζωγραφική σου με την κάρτα των ευχών
      Σε ευχαριστώ και να ξέρεις πως σε αγαπώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι για το σχόλιο σου Ελένη μου !
      Να'σαι καλά!

      Αλήθεια ; Σου άρεσε η επιλογή μου;
      Με συγκίνησες ! ΣΛ καρδούλα μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Ο τρόπος που αυτοσυστήνεται ο κ. Ασλάνογλου, δείχνει την σεμνότητά του και τα γραφόμενα ενός τέτοιου ανθρώπου αξίζει να τα αγγίξεις με προσοχή , να ψηλαφίσεις τις λέξεις, να οραματιστείς τις εικόνες του.
    Οι «Οραματισμοί» του είναι μια ελεγεία στα συναισθήματα!

    Καλή πορεία ολόψυχα να ευχηθώ σ΄ εκείνον
    και ένα μπράβο σε σένα Αριστέα μου
    που μας τον γνώρισες μέσα από την σελίδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου όλα αυτά που σημείωσες είναι αυτά που με άγγιξαν κι εμένα!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου !!!

      Διαγραφή
  9. Εξίσου με τα ποιήματα μου άρεσαν και τα αποφθέγματα (αντί προλόγου)!
    Κάθε επιτυχία να έχει! Το αξίζει!
    Φιλάκια, Αριστάκι!
    Μην αγχώνεσαι, κάπου εκεί θα είναι η Μούσα! Απλά σε αφήνει να χαρείς με τις αναμίξεις των χρωμάτων!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιάννα μου!
      ( λες ε; Για τη μούσα; Για να δούμε!)
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. Ευαίσθητοι αισθηματικοί στίχοι. Και βρήκαν κατάλληλο αποδέκτη...
    Πολύ ωραία η πρωτοβουλία σου, Αριστέα, να μας παρουσιάσεις έναν ποιητή. Είπαμε, το μπλογκ σου, φορεύς πολιτισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Άρη!
      να'σαι καλά!
      Τα λόγια σου έχουν μεγάλη σημασία για μένα!
      ( φορέας πολιτισμού! μεγάλη κουβέντα και δεν θέλω να προκαλώ με τίποτα...)

      Διαγραφή
  11. Δεν τον ήξερα Αριστάκι μου αλλά πολύ μου άρεσε η παρουσίασή σου!
    Θα το ερευνήσω!
    Σε ευχαριστούμε πολύ!
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Αριστάκι μου.
    Σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία παρουσίαση........και η δουλειά του κ. Ασλάνογλου από όσα μας παρουσίασες είναι θαυμάσια. Εύχομαι το βιβλίο του -που δεν το ήξερα και θα το αγοράσω με την πρώτη ευκαιρία- να είναι καλοτάξιδο όπως του αξίζει.
    Καλησπέρα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!
      Το βιβλίο δεν είναι εύκολο να το βρεις. Αν θελήσεις στείλε μου μέιλ. Δεν είναι εύκολα διαθέσιμο ούτε πολλά αντίτυπα απ' όσο γνωρίζω!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. Φαίνεται ωραίο το βιβλίο του....όπως και το αφιέρωμα σου...!
    Σ'ευχαριστούμε που μας τον γνώρισες...καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ κοπέλα μου γλυκιά!
      Να΄σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  15. Χαίρομαι πολύ που γνωρίσαμε έναν σημαντικό αναγνώστη/φίλο σου, Αριστέα μου! Με τέτοιες συστάσεις και τ' αποσπάσματα απ' τα βιβλία του που πρότεινες, είναι νομίζω υπέρ αρκετά για να συμπεράνει κανείς πως πρόκειται για έναν αξιόλογο άνθρωπο και ποιητή! Τα ποιήματα του είναι
    με όμορφη έκφραση υφασμένη μ' ευαισθησία και ταλέντο!
    Καλή επιτυχία στην πορεία του εύχομαι!
    Πολύ ευγενικό το σημερινό σου αφιέρωμα στον Δημήτρη!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου και να έχεις ένα όμορφο βράδυ!
    Μια αγκαλιά φιλιά με αγάπη!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα ποιήματα του Κατερίνα μου.
      Να'σαι καλά και για τις ευχές!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  16. στο πολύτιμο σύμπαν της ποίησης καλοτάξιδα να είναι τα ποιήματα του κ. Ασλάνογλου!
    Αριστούδι μου, γλυκιά, ευγενική μου ψυχή σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αριστέα μου καλησπέρα!! Ούτε συνεννόηση να χαμε!!! Καταρχήν τι όμορφη φωτογραφία είναι αυτή?? Είναι πολύ γλυκιά κι όμορφη η κίνησή σου να παρουσιάσεις το βιβλίο του φίλου σου!!! Διαβάζ και ξαναδιαβάζω τα σπαράγματα ποίησης!! Τελικά πόσο ουσιαστικός μπορεί να ναι ο συμπυκνωμένος λόγος!!!!
    Ακούω το ocean και διαβάζω και την θαλασσογραφία κι έχω ήδη φτάσει μεσοπέλαγα!!!!! Συγχαρητήρια στον ποιητή και στον άνθρωπο που είναι σεμνός κι αφήνει να μιλά το έργο του!!! Εύχομαι να συνεχίσει να γράφει και να εκφράζεται ποιητικά!! Τον ευχαριστούμε που μοιράζεται μαζί μας την ποιητική του φλέβα στα συμπόσιά σου!!!
    Μπράβο και σε εσένα μπουκλί μου που σαι πρώτης τάξεως οικοδέσποινα!!!!
    Φιλάκια γλυκά και καλό σ-κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα έρθω μετά να δω τι συνεννόηση δεν είχαμε αλλά ήταν σαν να την είχαμε!

      Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλενάκι μου!( ή να πω Μαρλεν!)
      Ναι , η σεμνότητα του ήταν αυτή που με άγγιξε περισσότερο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα ποιήτρια μου γλυκιά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια στον κ. Ασλάνογλου για το έργο του και σε εσένα που μας τον γνώρισες, παρουσιάζοντάς μας αυτά τα όμορφα αποσπάσματα από το βιβλίο του.
    Καλή επιτυχία και καλή συνέχεια του εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου!
      Σε ευχαριστούμε πολύ !
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  19. Μία ευτυχής συγκυρία, η ανάγνωση των στοχασμών και των στίχων του κ Ασλάνογλου και ο άκουσμα του Ocean.....Συγχαρητήρια στον ποιητή και σε σένα που μας τον γνώρισες. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κλαυδία μου.
      Να'σαι καλά! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Ο Δημήτρης γράφει ποίηση ακόμα και στα σχόλια του. Χάρηκα που τον γνώρισα μέσα από δω (στοά βιβλίου θα γίνει σε λίγο)...
    Ο πρόλογος υπέροχος! Σοφά αποφθέγματα με ουσία και πολλά νοήματα. Τα ποιήματά του, επίσης εξαιρετικά. Ελπίζω να κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία της Αθήνας, για να υποστηρίξουμε αυτή την προσπάθεια. Μπράβο του και καλή συνέχεια να έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαρία μου που πρόσεξες το σχόλιο του!
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
      Το βιβλίο δεν είναι διαθέσιμο παντού. Μπορώ να σου δώσω πληροφορίες στο μέιλ.
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  21. Ξέρεις πως δεν είμαι της ποίησης (το αντίθετο θα έλεγα) παρ' όλα αυτά διάβασα και πιστεύω πως κατάλαβα τι θέλει να μας πει.
    Πρέπει λοιπόν να είμαι σε καλό δρόμο...

    Όμορφο το αφιέρωμά σου.
    Και επίσης ΟΑΦ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Πέτρο μου!
      Και κυρίως για το ΟΑΦ! ;-)
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου !

      Διαγραφή
  22. Πολύ "μεστός" ο σημερινός σου φιλοξενούμενος Αριστέα. Διάβαζα και γέμιζε το μυαλό μου με νοήματα και εικόνες... Τέτοιοι άνθρωποι εξυπακούεται πως πρέπει να προβάλλονται, αλλά και να προοδεύουν! Ωραία παρουσίαση, δεν το συζητώ! Πολλά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά΄Πετρούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  23. Μάλλον θα πρέπει να τον βοηθήσεις να στήσει το δικό του σπιτικό, το δικό του blog γιατί έχουμε ανάγκη απ' το καταστάλαγμα της σοφίας του αλλά και από την ποίησή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μεγάλη ευχαρίστηση θα το έκανα αν το ζητούσε, αλλά είναι πολύ χαμηλών τόνων άνθρωπος!
      Θα προσπαθήσω να έχω ξανά ποίηση του εδώ τουλάχιστον!
      Την καλημέρα μου Φλωρούκο μου!

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφη η παρουσιασή σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πολύ ωραία γράφει.... εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ εκ μέρους του παρασκευή μου!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  26. Συγχαρητήρια για την άψογη παρουσίαση και χάρηκα πολύ που γνώρισα το φίλο σου...θα ήθελα να τον γνωρίσω και μέσα από "τα χαρτιά που χαράζει με λέξεις"...κι έχουν να πουν τόσα πολλά αυτά τα χαρτιά αν κρίνω από όσα διάβασα εδώ!!
    Του εύχομαι καλή επιτυχία!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΥΓ:...η δική μου συμμετοχή είναι έτοιμη και μάλλον θα τη λάβεις σήμερα..όχι τίποτα άλλο, όσο τη χτενίζω, τόσο τη μαδάω!..χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ . Να'σαι καλά κοπέλα μου.
      Το βιβλίο δεν κυκλοφορεί ευρέως αλλά αν το θελήσεις ( όπως κι εγώ δηλαδή) στείλε μου μέιλ οκ;
      Περιμένω και τη συμμετοχή σου πώς και πως! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή