Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Τουρλού στο φούρνο με πολύχρωμα λαχανικά ...



πηγή
Όχι, δεν έχει συνταγή μαγειρικής σήμερα!
Μη μου πεις ότι περιμένεις να δεις ποτέ εδώ συνταγή μαγειρικής;
Ενημερωτική ανάρτηση για πολλά,διαφορετικά και
πολύχρωμα νέα σας έχω!



Η Ιστορία Αγάπης που συγγράφουμε 15 φίλοι-μπλόγκρες 
συνεχίζεται κανονικά.
Εδώ μπορείς να βρεις τα κεφάλαια-συνέχειες:

Η αρχή ►Μια συνάντηση, Πέτρος, Ακυβέρνητος

Η παρεξήγησηΚατερίνα Βαλσαμίδη (Άποψη Τέχνης)


Στο μπλογκ TEXNIS STORIES της Φλώρας μας
δημοσιεύτηκαν οι Ιστορίες του 6ου Παιχνιδιού αλλά
ο μπλόγκερ κάνει τα γνωστά του τσαλιμάκια 
και δεν θέλει να μας ενημερώσει!


χτες ήταν με τη Νάσια.
Πήγαμε στην παρουσίαση του πρώτου βιβλίου του συντοπίτη μας,
δημοσιογράφο, Δημήτρη Τερζή, από το Κατάκολο.
Ένα βιβλίο που περιλαμβάνει 33 ιστορίες ανθρώπων
που φτάνουν στο τέλος μιας τέλειας μέρας,
έχοντας ερωτευτεί, δοκιμαστεί, προδοθεί, 
με το ανικανοποίητο να κυριαρχεί στη ζωή τους 
και τις φαντασιώσεις να υποκαθιστούν την πραγματικότητα.

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το μικρό διήγημα "Αμμόκαστρο"
που διαβάστηκε και στη χθεσινή παρουσίαση.

Ο συγγραφέας υπογράφει ....
Το κεφαλάκι στο βάθος-βάθος της αίθουσας είναι το δικό μου!
Φωτογραφικό υλικό θα προσθέσω αργότερα μέσα στη μέρα.
Περιμένω τη Νάσια να μου στείλει καμιά φωτό της προκοπής
γιατί εγώ ως κιουρία δεν τραβούσα φωτογραφίες.
Περίμενα υπομονετικά και με ενδιαφέρον 
να ακούσω τους ομιλητές.



Κι εδώ με χίλια ζόρια εξασφάλισα φωτό από τη Νάσια!



Σας είχα συνηθίσει Κυριακή με το καφέ και τις σκέψεις μου...
Δεν είναι ότι δεν έχω σκέψεις σήμερα.
Είναι που τελευταία συμβαίνουν πολλά 
και δεν έχω προλάβει να τα τακτοποιήσω μέσα μου.
Μερικές φορές τα γεγονότα σε ξεπερνούν
κι εσύ απλά τρέχεις να τα προλάβεις.
Αχ όμως να μην ακούω για τρέξιμο αυτόν τον καιρό...
Ακόμα σαν διαστημάνθρωπος περπατώ!
Τελικά η υγεία μας είναι ό,τι πιο πολύτιμο.
Σας παρακαλώ...
Διαφυλάξτε την!

Καλή σας μέρα
@ριστέα
___________________________________

Και μην ξεχνάμε...
Όποιος θέλει να βοηθήσει τη Μαρία Νεφέλη
εδώ βρίσκει τον αριθμό λογαριασμού.

68 σχόλια:

  1. Είδα τίτλο και λέω αποκλείεται..! Οπότε δεν ψάρωσα καλό μου!!
    Έχω ενθουσιαστεί με την ιστορία του Πέτρου και την συνέχεια που δίνει η καθεμιά.. Ανυπομονώ να έρθει η σειρά μου!
    Χθες δεν κατάφερα να σου σχολιάσω από την συγκίνηση..
    Ελπίζω να τακτοποιήσεις άμεσα το θέμα του ποδιού σου.. Γιατί έχεις παράδειγμα προς αποφυγή εμένα που το άφησα για κάποιους μήνες και τώρα είναι σκούρα τα πράγματα. Οίδημα στον αστράγαλο..Αντιφλεγμονώδη και μάλλον πάω για νάρθηκα.. Ακινησία και γυψάκι είπε ο γιατρός αλλά αρνήθηκα λόγω δουλειάς. Δεν δικαιούμαστε άδεια γιατί τελειώνουμε τον Ιούνιο. Γι'αυτό σου λέω μην αφήνεις τίποτα.. Θα σε κυνηγήσω αν δεν το κάνεις και στην κατάστασή μου δεν μπορώ!!

    Πολλά γλυκά φιλάκια με την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έμαθες Κατερίνα μου! Τι δουλειά θα είχα να βάζω συνταγές εγώ;
      Κι εγώ έχω χαρεί απίστευτα ...δεν το περίμενα να πάει τόσο καλά... Φοβόμουν μήπως το λοβ στόρι δεν τσουλούσε όπως το θρίλερ. Τελικά δεν μασάμε πουθενά ε;
      αχαχαχαχα!
      Σήμερα θέλοντας και μη περπάτησα πολύ ( και γύρισα με τα πόδια στο σπίτι -αλλά με αθλητικά παπούτσια) για να τα βάλω σιγά σιγά στο ρυθμό. Πονούσα, αλλά τα κατάφερα.
      Μετά θα τα βάλω σε ζεστό ποδόλουτρο. Δεν παίρνω φάρμακα και δεν πάω εύκολα σε γιατρούς :((
      Μη φωνάζεις...είμαι ξεροκέφαλη!
      Φιλάκια πολλά!!!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
    2. κι αφού πρόσθεσες φωτο, να προσθέσω:
      αριστερά black magic woman & suicide blonde δεξιά! ;)
      (με την καλή την έννοια πάντα!)

      Διαγραφή
    3. χεχε! Είδα ότι το έγραψες και στη Νάσια!
      Μιλ μερσί!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  2. Αν ειναι να εμφανισεις αυτο το "ορφανο" πιάτο στη Νάσια,βάλ'της και κανα πιτόγυρο διπλα να στανιάρει :))

    Περαστικά!,συμπάσχω όταν ακούω για πόδια,εχω αρνητικές εμπειριες:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει λυσσάξει να με παρασύρει σε ακολασίες! Τώρα και να θέλει δεν μπορεί. Ακολουθώ αυστηρό πρόγραμμα διατροφής τις επόμενες μέρες! Δεν το χαλάω για κανέναν λόγο! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Πολλά τα θέματα σήμερα
    και ο τίτλος σου εύστοχος
    Διάβασα και τις δύο συνέχειες
    και έμεινα πολύ ενθουσιασμένη!!!!!
    Άλλο ένα διαμάντι θα προκύψει τελικά
    Εύχομαι να περάσει σύντομα το ποδαράκι

    φιλάκια και καλό υπόλοιπο Κυριακής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Να'σαι καλά!
      τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  4. καλημέρα και πεινάμε τι μας κάνεις τώρα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστάκι μου και καλό υπόλοιπο στη μέρα σου εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν πρόκαμα ,τωρα μαζευτηκα....η φωτογραφος εδω ειμαι εγω και μου γράφει αφιέρωση(ειμαι και ψώνιο!)
    καλύτερα να μην γραψβ εγω πως περασαμε χτες ,μετα την παρουσιαση γιατι μαύρο φίδι που σ'έφαγε! Πάλι νηστική με άφησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαα! Γεια σου ψώνιο μου!!
      Μη λες τίποτα για το μετά. έσκασα!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  7. Και γω που περιμενα να δω καμια καλη συνταγη για το μαγειρεμα.. Μμμ.. Χαχαχαχα..Δεν πειραζει.. Χαιρομαι που κανεις πραγματα που αγαπας και ας σου τρωνε πολυ χρόνο. Τουλαχιστο κανεις κατι που σε ευχαριστει . Καλο απόγευμα πριγκιπέσσα μου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα χαρά μου!

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι που πήγατε στην παρουσίαση του βιβλίου του κ. Τερζή!
    Περιμένω το φωτογραφικό υλικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβαλα μία ήδη φωτό!
      Είμαι στην αναμονή κι εγώ από τη φωτογράφο μου :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Χαχαχα!! Εγώ ψάρωσα, πάντως. Είναι κι απ' τα φαγητά που αγαπώ από παιδί (είπε το γηρατειό!!). Μπράβο που μου το θύμισες. Μ' έβγαλες απ' την δύσκολη θέση τής απεγνωσμένης νοικοκυράς, που είναι στο τσακ να γραφτεί στο κίνημα του Τι να μαγειρέψω - Τι να μαγειρέψω. Την Τετάρτη παίρνω την καλαθούνα της (ομορφο)κυράς και πάω καρφί λαϊκή. :P

    Μάκια πολλά, πονεμένο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρότερη το συμπαθούσα κι εγώ. Και παρ' ότι ανήκει στη μεσογειακή διατροφή αναγκάστηκα να το βγάλω γιατί είναι βαρύ για την περίπτωση μου (που έχει θέματα με το εντεράκι..λόγω του κρεμμυδιού μάλλον).
      Νόστιμο όμως και μυρωδάτο.
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. εγώ πάλι νόμιζα θα έκανες την έκπληξη και θα μας έδινες τη συνατγή!!!!!!! πολύ ωραία πρέπει να ήταν στην παρουσίαση!!!!! περιμένω εντυπώσεις και φωτό φυσικά!!! φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι οι "διασημότητες" της Νάσιας κάλυψαν αρκετά το θέμα ε;
      Φιλάκια πολλά χαρά μου!

      Διαγραφή
  11. και γιατι παρακαλω εσυ ως υπερμαχος της υγιεινης διατροφης να μη μας προτεινεις μερικες υγιεινες πλην νοστομες συνταγες;ολο μελι και τηγανιτα τιποτα;ε;ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Γιατί απλά δεν το είχα σκεφτεί!
      Και γιατί δεν το παίζω ειδικός επί της κουζίνας!
      Φιλάκια πολλά Χριστινάκι μου!

      Διαγραφή
  12. μακάρι τα πολλά μαζεμένα να είναι για καλό... ή έτσι να γίνει: να έρθουν τούμπα όλα και ότι κακό τη θετική να δείξει όψη του....
    διαστημοΑριστούδι μου περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου. Μέχρι στιγμής είμαι σε στάση αναμονής και ερμηνείας... γιατί άραγε τα στραβά πέφτουν όλα μαζεμένα;
      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  13. Εσύ και η Νάσια είστε κορίτσια της τέχνης βλέπω, ε; :Ρ
    Να περνάτε πάντα καλά!
    Παρεπιπτόντως, σ' ευχαριστούμε πολύ που μας ενημέρωσες για τη Μαρία Νεφέλη.
    Καλό βράδυ, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Γιωτάκι μου γλυκό!
      Να'σαι καλά !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Είδα κι εγώ το πιάτο με τα τόσα ωραία χρώματα και αναρωτήθηκα ..... θα κάνει η Αριστέα τουρλού με λαχανικά εκτός εποχής ??? αποκλείεται !! Ευτυχώς όμως η πολυχρωμία αφορούσε άλλα πράγματα.... Καλοτάξιδο το βιβλίο του φίλου σας και και περαστικά σου για πιο "γήινα" πατήματα, να περνάς πάντα καλά .... Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ακόμα με αυτό το πόδι; Μήπως τελικά δεν είναι τόσο απλό όπως υπέθεσες στην αρχή; Γιατί δεν πας σε γιατρό να το κοιτάξεις; Έτσι κάνω κι εγώ τον έξυπνο και περιμένω να περάσουν όλα από μόνα τους.
    Αμ δε!
    Περαστικά. Τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί πάντα περνάνε μόνα τους! Μόνο η σκωληκοειδίτιδα δεν περνούσε μόνη της και την αφαίρεσα με γιατρό :-Ρ
      Ξεκούραση θέλουν Θα πάρει περισσότερο χρόνο αλλά εγώ δεν θα έχω πάρει φάρμακα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ήμουν σίγουρη ότι δε θα διάβαζα συνταγή! :)
    Περαστικά σου, φιλιά πολλά!

    Υ.Γ. Μέσω bloglovin' λαμβάνω κανονικά το feed από το ιστολόγιο της Φλώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Με έμαθες καλά πια!!!
      Ναι αλλά μόνο στο bloglovin έγινε ενημέρωση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Την επόμενη φορά έλα πιο κοντά βρε να σε δούμε κιόλας!

    Ααα ξέρεις κάτι Αριστέα μου? Ο καθένας μας θέλει τον χρόνο του μερικές φορές! Αν αφησουμε τον εαυτό μας μακριά από την πίεση για λίγο (όσο είναι εφικτό) τότε βλέπουμε πιο καθαρά τα πράγματα! Εύχομαι η μικρούλα να τα καταφέρει γιατί απ όσο διάβασα είναι μεγάλη μαχήτρια!

    Υ.Γ. Το βιβλίο πρέπει να έχει μεγάλο ενδιαφερον! Να προσέχεις και τον εαυτό σου! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ τόσες φορές σας έχω έρθει κοντά! αχαχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ για όλα Μάκη μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Συνταγή περίμενα να βρω κι ο δρόμος σου μ' έβγαλε σε ένα εξαιρετικό διήγημα! Χαίρομαι πολύ που βρεθήκατε στην παρουσίαση με την Νάσια. Κι ας την άφησες νηστική, όπως κατάλαβα απ' το σχόλιο της.
    Αριστέα μου το νου σου στο ποδαράκι σου και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το βρήκες κι εσύ εξαιρετικό Μαρία μου!
      αχαχαχα! Δεν έχει ελπίδα μαζί μου να φάει η Νάσια. Να πω ότι δεν το ξεκαθάρισα από την αρχή; Εκτός κι αν βγούμε για (στεγνά) κοψίδια. Εκεί κάνω μια εξαιρεσούλα μου!
      Φιλάκια πολλά !
      Αντεύχομαι!

      Διαγραφή
  19. Εγώ θέλω συνταγή από σένα, αλλά να μην έχει μέσα τυρί ή αυγά, για να μπορώ να τη δοκιμάσω κιόλας...χαχα!!
    Διάβασα το διήγημα και συγκλονίστηκα....είναι κι αυτό το βιβλίο στη λίστα μου που μόνο μεγαλώνει...εύχομαι να είναι καλοτάξιδο!!
    Και πρόσεχε το πόδι σου...περαστικά!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Συνταγές από παλιά που τα έτρωγα όλα ( ή σχεδόν όλα) έχω ...αλλά δεν είναι λίγο άκυρο από μένα;
      Χαίρομαι που διάβασες το διήγημα! Πήρες μια καλή γεύση!
      Και είναι οικονομικό Μαρία μου! Πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Ωραίες συνεχίζονται οι ιστορίες.........Δεν τις είχα διαβάσει......τώρα με τα λινκ που μας έβαλες τις διάβασα μαζί όλες.
    Πρόσεχε το πόδι...........και που το πατάς επιτρέπεται;;;;;;;;;;
    Καλή συνέχεια και καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Άννα μου! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Η αλήθεια είναι οτι πήγα να ψαρώσω απο τον τίτλο:)
    Δεν κατάφερα να διαβάσω τις συνέχεις της ιστορίας του Πέτρου αλλά θα το κανω άμεσα.
    Θα επισκεφθω και τη Φλωρίτσα μολις βρω χρονο κ ηρεμία να διαβάσω και να ψηφίσω.
    Διάβασα σε μια προηγούμενη σου ανάρτηση οτι είχεις εξόρμηση με Νασιούκα, αλλά σκέφτηκα πως θα σε έπεισε για να κανα πιτόγυρο τελικά η καταφερτζού:). Τελικά πήγατε να θρέψετε τους εγκεφάλους σας τσούπρες μου!! Σας καμάρωσα. Φτου φτου φτου!!!
    Περαστικουλια σου πολλα. Προφανως ειναι πιο σοβαρο απο οτι νομιζες; Να προσέξεις Αριστέα μου. Μην το αφήνεις σε παρακαλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Θα προσπαθεί για καιρό ακόμα αλλά δεν θα πέσω! Κάνω διατροφή αυστηρή από σήμερα και δεν θα λυγίσω! Πνευματική τροφή όση θέλει! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου!!

      Διαγραφή
  22. Κρίμα να μην υπάρχει περισσότερο φωτογραφικό υλικό από την παρουσίαση του βιβλίου... Δεν ήταν και η κρυφή κάμερα της Αποκαλύψεως εκεί...
    Το φα΅της φωτογραφίας μου θυμίζει το αγαπημένο μου μπριάμ ενισχυμένο. Και μόνο από τη φωτογραφία μου μπήκαν ιδέες...!

    Περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε; Πού ήταν η κάμερά σου με τα κόλπα σου;
      Μπριαμ και τουρλού ( εγώ το λέω τουρλούμ πάντως) είναι το ίδιο! Επίσης το έχω αποκαλέσω εκ παραδρομής και μπριγιάμ κι έχουν λυθεί όλοι στα γέλια!
      Ήμουν σίγουρη ότι θα σε παρακινούσα να το μαγειρέψει σύντομα!
      Ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  23. Την φωτογραφία με την Νάσια θα την ονομάσω...."Όταν η μελαχρινή συνάντησε την ξανθιά"
    Τις φιλούρες μου κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα, Ελπιζω να εισαι καλυτερα,
    και περιμενα με λαχταρα τα κουτσομπολια της κυριακης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Πού να προλάβω το δόλιο; Από την άλλη το σήμα χθες με τυράννησε πολύ !
      Φιλάκια !

      Εύχομαι να είσαι καλύτερα ! :)))

      Διαγραφή
  25. Καλημερα Αριστεα μου!
    Καλη εβδομαδα να εχεις!
    Περιμενω οντως να δω συνταγη χαχαχα
    Μου την εσκασες ατιμουλικο πλασμα! χαχαχα
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχαα! Δεν είχα τέτοια πρόθεση..Μια παρομοίωση έκανα!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Ο τίτλος πάντως δεν με παρέπεμψε σε συνταγή, αλλά σε τουρλού σκέψεις ή προτάσεις! Είστε και οι δυο σας κούκλες, έχω να πω! Θα πρέπει να ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η όλη εκδήλωση. Εύχομαι τα πόδια σου να μην τα ταλαιπώρησες πολύ. Είναι πολύ ευγενικό που μας έβαλες τα links για να διαβάσω κι εγώ τις ιστορίες, διότι έλειπα κι έχασα τη συνέχεια!
    Να είσαι καλά Αριστέα μου, να προσέχεις και να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα! Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να άλλαη μία αγαπημένη που δεν παρασύρθηκε από τον τίτλο!
      Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου για όλα!
      Φιλάκια πολλά!
      Να έχει μια υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  27. Αριστέα μου δεν ξέρω τι γίνεται....Είμαι και εγώ χάλια μετά από πολύ άσχημα νέα στο φιλικό μου περιβάλλον!
    Θα μείνω στο ότι η Υγεία μας είναι το πιο σημαντικό!
    Η Παναγία να μας φυλάει και να μη ξανακούσουμε τίποτα κακό! Δεν αντέχω άλλο...
    Καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Κατερίνα μου. Η υγεία είναι το παν!
      Να'σαι καλά και καλή εβδομάδα κορίτσι μου γλυκό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Είσαστε κουκλάρες, κοσμικές μου κυρίες!!! Αριστέα μου να είσαι καλά, περαστικά να είναι! Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστούμε πολύ Ειρήνη μου!
      Εύχομαι να περνάς καλά! Μας έλειψες!

      Διαγραφή
  29. Σου στέλνω όλη την αγάπη μου, γλύκα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το τουρλού σου πεντανόστιμο....
    Μέσα του με έκπληξη είδα ότι περιλαμβανόταν και το παιχνίδι μας.
    Στη φωτογραφία είσαι πολύ καλή!!!
    'Οσο για την αισθηματική ιστορία που εξελίσσεται
    την παρακολουθώ ανελιπώς, γι αυτό πάω αμέσως να δω το τελευταίο κομμάτι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πώς γίνεται να αφήσω το παιχνίδι Μας; Έχει γίνει μας Φλώρα μου αγαπημένη !!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  31. Όχι ρε φούστη μου! Μόλις μου σβήστηκε ολόκληρο κατεβατό που είχα γράψει! :( Έλεγα στο περίπου, ότι περνάτε ωραία εκεί κάτω, ότι ευτυχώς που έγραψες για τις ιστορίες της Φλώρας, γιατί δεν εμφανίστηκαν ποτέ κι ότι μια φορά που περίμενα να δω πως θα φτιάξω τουρλού αποδείχτηκε φάρσα! Φιλιά πολλά και προσοχή στο πόδι! Πάω να διαβάσω τη συνέχεια του (φωτο)ρομάντζου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που χάθηκε στο σχόλιο ...είμαι σίγουρη ότι έγραφες τα καλύτερα γι α μας! :))))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  32. Aριστέα μου σε θαύμασα στις φωτογραφίες με τη Νάσια, σίγουρα η εκδήλωση ήτανε επιτυχημένη, καλοτάξιδο το βιβλίο...!
    Εξαιρετικό το διήγημα όπως και οι συνέχειες της ιστορίας του Πέτρου
    που παρακολουθώ με ενδιαφέρον και ανυπομονησία....τώρα φρόντισε να ξεκουράσεις το πόδι σουκαι να φοράς πάντοτε στα παπούτσια....είναι σημαντικό!!! Η φωτό με το τουρλού με εξιτάρισε τόσο που το έφτιαξα πρωϊ-πρωί ....μοσχοβόλισε ο τόπος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για όλα Κλαυδία μου!
      Κι όσο για το πόδι το έκανα έστω και καθυστερημένα !
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Σωστά παπούτσια !!!! (Εχω ντοκτορά στα παπούτσια και μεγάλη αδυναμία εξ απ΄ανέκαθεν που έλεγε και μία φίλη....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή