Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Nude : Γυμνή πρόκληση! ( Φιλοξενία)

red
When she raises her eyelids it’s as if she were taking off all her clothes  
  Sidonie-Gabrielle Colette

Νέα πρόκληση στη γειτονιά
Nude!
by Μαρλέν!
"Να εμπνευστούμε από τη φράση της Κολέτ, 
μία φωτογραφία 
(δίνονται δύο)
και τη λέξη
γυμνό".

"Θέμα, να γραφτούν κείμενα για το γυμνό. 
Κι επειδή πολλοί φίλοι είναι και ταλέντα στην ζωγραφική, 
όποιος επιθυμεί ευχαρίστως συμμετέχει και με ένα ζωγραφικό πίνακα 
από τα χεράκια του!! 
Όπως θέλετε, όσο εκτεθειμένο ή καλυμμένο το εμπνευστείτε το γυμνό"

Δήλωσαν συμμετοχή οι ατρόμητοι φίλοι!

Γιάννης με το blog http://cinefil.pblogs.gr/
Μαρία με το blog http://www.toapagio.blogspot.gr/
Μαρία με το blog http://mytripssonblog.blogspot.gr/
Αριστέα με το blog http://princess-airis.blogspot.gr/
Χαρά με το blog http://kantomagapi.blogspot.gr/
Παλόμα με το blog http://palomita-in-stars.blogspot.gr/
Αλεξάνδρα με το blog http://womaninblogs2.blogspot.gr/
Μαρία-Ελενα με το blog http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr
Ελένη Φλογερά με το blog http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/
Χριστίνα με το blog http://butterfly-butterflysworld.blogspot.gr/

Λίγοι, αλλά έτοιμοι για όλα!

Το χορό ανοίγει σήμερα ο Γιάννης, (Giannis Pit) τον οποίο με χαρά φιλοξενώ.
Γιατί τον φιλοξενώ;
Γιατί το μπλογκ του είναι καθαρά κινηματογραφικού ενδιαφέροντος, 
το δικό μου σηκώνει διάφορα στους ώμους του!
Γνωρίστε τον Γιάννη μέσα από τις λέξεις του, σχολιάστε του και θα σας απαντήσει!
Εγώ παίρνω αναγκαστικό ρεπό σήμερα 
για να απαντήσω στα χθεσινά, υπέροχα σχόλια σας!


ΓΥΜΝΟ...

Ένας “μύθος”, ένα βίωμα, μια πραγματικότητα, μια αίσθηση.....
Ένα βίωμα που σπάνια ολόγυρά του βλέπεις τόσες μα τόσες πολλές προσεγγίσεις και θεωρήσεις...
Το ΓΥΜΝΟ ΣΩΜΑ λοιπόν......
τι αντιπροσωπεύει, τι δίνει, τι αισθήματα προκαλεί, ποιες σκέψεις γεννά, ποια αντανακλαστικά στη σκέψη και στις αισθήσεις μας μπαίνουν σε κίνηση στη θέασή του...
Γεγονός ένα: Πάνω του το “Γυμνό”, εδώ και αιώνες, συγκέντρωσε τα “πυρά” όλων εκείνων των σκοταδιστικών προσεγγίσεων που ειπώθηκαν κάτω από το βολικό ένδυμα της θρησκείας. Και μάλιστα εκείνων των μεγάλων Μονοθεϊστικών.
Στα αρχαία κλασικά Ελληνικά χρόνια, το Γυμνό υπήρξε συνώνυμο του κάλους, της αρμονίας των αισθήσεων, του έρωτα, της ηδονικής επαφής, της ανθρώπινης φυσικής οντότητα, όπως ακριβώς αυτή είναι και δίνεται από τη Μάνα Φύση και Γη.
Το Γυμνό λατρεύτηκε, τιμήθηκε, προσεγγίστηκε με τρόπο λεύτερο αναζητώντας και εκείνο τις δικές του ισορροπίες και αρμονίες στη ζωή των ανθρώπων.
Και .....ω του θαύματος, το πέρασμα των χρόνων, το δυνάμωμα της ιδιοκτησίας, η ένταση της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, ο εξανδραποδισμός των αισθήσεων έδωσε τη θέση του στην δαιμονοποίηση και στην ενοχοποίηση του Γυμνού και του άμεσα σχετιζόμενου με το βίωμα αυτό, του έρωτα δηλαδή, ως “απαγορευμένου καρπού”, ως “προπατορικού αμαρτήματος” που εκδίωξε τον άνθρωπο από τον “παράδεισο”.
Και βέβαια στην καθημερινή μας ζωή, το Γυμνό ανάμεσα και στην Οικογένεια των ανθρώπων, στη κλειστή τους διαβίωση, έγινε “ΕΝΟΧΗ”, έγινε “ΝΤΡΟΠΗ”, ντύθηκε με την ηθική του “κακού” να κυκλοφορούμε γυμνοί σε εσωτερικές προσωπικές μας στιγμές.
Κακά τα ψέματα, το γυμνό είναι συνυφασμένο με την ερωτική επαφή, με το κόσμο των ηδονών. Και καθώς η ανθρώπινη εκμετάλλευση μεγάλωνε, το πέπλο του σκοταδιού και η καταδίκη κάθε σωματικής επαφής βάθαινε και αυτή.
Στο προσωπικό μου Ιστολόγιο, το CINEFIL, έχω παραθέσει τη προσωπική άποψη ανάμεσα σε άλλες για το Γυμνό και τη θέση του στις αισθήσεις μας αλλά και στην Τέχνη.
Στο θέμα μου ένα ταξίδι στον ελληνικό,ερωτικό,αισθησιακό κινηματογράφο παρέθεσα ένα σύνθετο εξειδικευμένο θέμα πάνω στο ΓΥΜΝΟ αυτή τη φορά μέσα από τον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ και τη διαδρομή του.
Ερμηνεύοντας σε διάσταση τον ΜΠΑΜΠΗ ΑΚΤΣΟΓΛΟΥ, πάνω στη μελέτη του για το ΓΥΜΝΟ στον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, δίνοντας πιο ελεύθερη τη διάσταση γενικά του ΓΥΜΝΟΥ στις αισθήσεις μας, μπορούμε να πούμε ότι το ΓΥΜΝΟ βασίζεται στην αντίρροπη σχέση του Υποκειμένου που κοιτά και του Γυμνού Αντικειμένου. Αυτή είναι μια διαλεκτική σχέση Πόθου και αισθήσεων διάχυτη και στα δύο μέρη.
Τι γίνεται όμως όταν οι αισθήσεις μας επικεντρώνονται πάνω σε ένα Γυμνό σώμα ;
Από τη μία υπάρχει το βίωμα, το ζωντανό, το ενεργητικό, η συμμετοχή, το παραπάνω, η εξέλιξη και από την άλλη η ΤΕΧΝΗ.
Όσον αφορά τη ζωή το γυμνό θα λειτουργήσει σαν ελιξίριο των αισθήσεων, σαν κινητήρια δύναμη να τρέξει το αίμα στις ..φλέβες μας πιο γρήγορα.
Άμεσα θα διατυπώσετε το ερώτημα: “Ναι.....και αν το γυμνό είναι ακαλαίσθητο ;” Να το μεγάλο θέμα......! να η ΠΑΙΔΕΙΑ τώρα που έρχεται να συνδεθεί με τις αισθήσεις.
Μάθαμε να πορευόμαστε και να αγαπάμε το σώμα μας γυμνό ; μάθαμε να ζούμε με την ακμή και την φυσιολογική παρακμή του ; μάθαμε να φροντίζουμε τις αδυναμίες μου όχι δίκην “ψώνιου” αλλά δίκην ενός φυσικού κόσμου που “μας κουβαλά” και απαιτεί το σεβασμό και προσοχή μας ;
Μάθαμε ότι το ακαλαίσθητο δεν είναι απορριπτέο ηθικά ; Μάθαμε ότι το ΓΥΜΝΟ δεν είναι μονάχα το εξιδανικευμένο αρμονικό σώμα αλλά ΚΑΘΕ σώμα και μπορούμε να συνυπάρξουμε με αυτό ;
Και τότε το ΓΥΜΝΟ θα μας πάει στο επόμενο βήμα. Στην απελευθέρωση των αισθήσεων, στις φυσικές ανάσες, στην ζωή μέσα στη φύση, το υγρό η εναέριο στοιχείο. Και ένα βήμα πιο κάτω ; το ΓΥΜΝΟ θα μας πάει στην ερωτική επαφή, κάθε είδους, χωρίς τα “πρέπει” και τα “δήθεν” γιατί πέραν των δεδηλωμένων πρόδηλων παραβατικών συμπεριφορών ο όρος “ανωμαλία” στο Γυμνό και στην ερωτική επαφή δεν υφίσταται αν τυγχάνει της σεβαστής αποδοχής των ανθρώπων που σμίγουν.
Και το “άλλο” ΓΥΜΝΟ είναι αυτό της ΤΕΧΝΗΣ. Αυτό που θα λειτουργήσει σαν αισθησιακή “καμπάνα” είτε στην εικαστική τέχνη (ζωγραφική, γλυπτική), είτε θα λειτουργήσει εκφραστικά συναισθηματικά (Λογοτεχνία, ποίηση), είτε θα μας πάει σε πιο άμεσες μορφές του “ηδονοβλεψία” (Κινηματογράφος).
Και μιας και αναφέρθηκα στο ΓΥΜΝΟ του ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ όπως συνεχίζει ο ΑΚΤΣΟΓΛΟΥ: “Το κινηματογραφικό κάδρο γίνεται ένα, κατά κυριολεξία, ερωτικό γυμνό σώμα, που επιδεικνύεται μπροστά στο αδηφάγο βλέμμα και τη λίμπιντο του θεατή”.
Και όπως γράφει ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ: “Ένα σώμα γυμνό είναι η μοναδική προέκταση της νοητής γραμμής που μας ενώνει με το μυστήριο
Θέλω να ευχαριστήσω την Αριστέα για την ζεστή φιλοξενία της και την Μαριλένα, που μας έδωσε τη δυνατότητα να εκφράσουμε τις προσωπικές απόψεις πάνω στο θέμα του ΓΥΜΝΟΥ, στο μυστήριό του, στη μαγεία των αισθήσεων που αναδεικνύει, στις γεμάτες ζωή, ηδονές που ανεβάζει στα σώματα και στις σκέψεις μας δίνοντάς μας τη δυνατότητα να πάμε στο σκαλί εκείνο του επόμενου βήματος, να ζήσουμε την τελετουργία της επαφής των σωμάτων..
Giannis Pit
CINEFIL http://cinefil.pblogs.gr/
και
http://cinefil-net.blogspot.gr/


Σύντομα και η δική μου συμμετοχή.
Η πρόκληση είναι ακόμα ανοιχτή ...
Δηλώστε συμμετοχή στης Μαριλένας.
Καλή σας μέρα
@

28 σχόλια:

  1. Πολύ δύσκολη πρόκληση και γι' αυτό θα διαβάσω με ενδιαφέρον όλα όσα γραφτούν... Εγώ δε θα τα καταφέρω.
    Γιάννη πολύ ωραίες οι σκέψεις σου και μου έδωσες τροφή για σκέψη. Χαίρομαι ιδιαίτερα γι' αυτό που αναφέρεις: Μάθαμε ότι το ΓΥΜΝΟ δεν είναι μονάχα το εξιδανικευμένο αρμονικό σώμα αλλά ΚΑΘΕ σώμα και μπορούμε να συνυπάρξουμε με αυτό ;
    Ειλικρινά συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Καλημέρα και στους δύο!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχήν να ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΣΩ με όλη τη δύναμη της καρδιάς μου την ΑΡΙΣΤΕΑ για τη ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ και την ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ και επίσης τη ΜΑΡΙΛΕΝΑ για την πανέμορφη ιδέα.
      ***********************************
      Nastenka κοπέλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και την Τιμή που μου κάνεις. Εύχομαι μακάρι να σου έδωσα κάποια σκεψη και ιδέα. Καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
  2. Θα το σκεφτω σοβαρα ετσι.. θα το σκεφτω και θα επιστρεψω..
    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα και Γιάννη,
    Γιάννη μου άρεσαν οι σκέψεις σου και η τεκμηρίωση του κειμένου σου. Η αλήθεια είναι πως το γυμνό από την μία είναι παρεξηγημένο και αντιμετωπίζεται μονολιθικά παρότι πια θέλουμε να λεγόμαστε προχωρημένοι, από την άλλη βλέπουμε να επικρατεί συνήθως για να κερδίσει εντυπώσεις, νούμερα τηλεθέασης, κριτικές κτλ. Δεν ξέρω πως μπορεί να συμβαίνει αυτό, στην περίεργη εποχή μας όμως προφανώς όλα είναι δυνατά.
    Μπράβο για την συμμετοχή σου.
    Μια όμορφη ημέρα εύχομαι και στους δυο σας, με χρώματα κόντρα στην συννεφιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την κριτική σου. Νομίζω έχεις δίκιο. Πραγματικά μεγάλο θέμα το Γυμνό και σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό που του αποδίδουν. Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου!!! Τι να πω;;; ♥ Φτάνουν χίλια ευχαριστώ;;; :)))
    Υπέροχη και ζεστή η φιλοξενία σου , όπως πάντα άλλωστε!! Είσαι γλύκα, το ξαναλέω!!
    Εύχομαι κι ελπίζω να δώσει μπόλικη τροφή για σκέψη και σχολιασμό το εξαιρετικό δοκιμιακό κείμενο του φίλου μας Γιάννη, τον οποίο και θα ξαναευχαριστήσω για τον έκδηλο ενθουσιασμό του και την τόσο άμεση κι εμπεριστατωμένη ανταπόκρισή του στην πρόσκληση!!!
    Σας φιλώ και τους δυο , καλή συνέχεια να έχετε και σας ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!!! Θα ξανάρθω φυσικά, τι έτσι θα γλιτώσετε από μένα;;; :))) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη το συζητάς καθόλου Μαρλέν μου. Χαίρομαι γι ατην εξυπηρέτηση!
      Απόλαυσα εξάλλου κι εγώ το δοκίμιο του Γιάννη και στόλισε το ιστολόγιο μου!

      Διαγραφή
    2. Και εγώ προσωπικά κορίτσια και τις δύο σας ευχαριστώ ειλικρινά για ότι κάνατε για την ανάδειξη και τη φιλοξενία της άποψής μου. Ειλικρινά δεν έχω λόγια. Με συγκινείτε....!

      Διαγραφή
  5. Γιάννη συγχαρητήρια ή μάλλον ένα μεγάλο "ευχαριστώ" γι αυτό που έγραψες. Κάτι που στην αρχαιότητα λατρευόταν και αποτελούσε κυρίαρχο στόχο των καλλιτεχνών, να αποτυπώσουν δηλαδή τις λεπτομέρειες του ανθρώπινου σώματος, στη συνέχεια έγινε αφορμή για αφορισμούς, ακόμα και θανατώσεις απ' την Ιερά Εξέταση. Ο συντηρητισμός και η υποδούλωση του ελεύθερου πνεύματος, σ' όλο το μεγαλείο τους! Κι έτσι φτάσαμε να κάνουμε χυδαίους συνειρμούς, στη θέα της ίδιας μας της φύσης.
    Μ' αρέσει που οι σύγχρονοι καλλιτέχνες κάνουν στροφή στο γυμνό, με έργα που δεν παρουσιάζουν ένα εξιδανικευμένο σώμα, αλλά με τις ατέλειες που κάθε σώμα έχει. Ένα δυνατό μήνυμα πως πρέπει να επιστρέψουμε στην ειλικρίνεια και στη χαμένη μας αυθεντικότητα.
    Να'σαι καλά και θα επισκεφτώ με μεγάλο ενδιαφέρον τους συνδέσμους που παραθέτεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Μαρία μου....! συνυπογράφω κατά λέξη την άποψή σου δεν έχω να αλλάξω μήτε γράμμα.
      Ευτυχώς είναι κάποια ρεύματα σκέψης και τέχνης μαζί που δίνουν στο γυμνό τη σωστή και λεύτερη διάστασή του, μήπως και μπορέσουμε να σπάσουμε τον σκοταδισμό, που ΔΥΣΤΥΧΩΣ, στις μέρες μας και στην πατρίδα μας επανέρχεται με μορφές όχι απλά γραφικές αλλά άκρως επικίνδυνες.
      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  6. Στην εποχή της κρίσης ο Γιάννης έχει το δικό του ιστολόγιο κι ένα άλλο για αλλάζει τον αέρα του; Χαράτσι! Και στο Γιάννη και σε σένα, Αριστέα, που ενθαρρύνεις τέτοιες συμπεριφορές.
    Ως προς την ενδιαφέρουσα και ποιητική προσέγγιση του γυμνού θέλω μόνο να προσθέσω κάτι, ο Γιάννης μάλλον θα το περιμένει: δίπλα στην ενοχοποίηση του γυμνού έχουμε τη θεοποίησή του και την εμπορευματοποίσησή του: γυμναστήρια, δίαιτες, μασαζοκαλσόν για να αποκτήσουμε ένα σώμα στις σωστές διαστάσεις κάθε εποχής, διαφημίσεις που χρησιμοποιούν το γυμνό εκμεταλλεύομενες τις αγχωμένες μας ή και αρρωστημένες μας σεξουαλικές εμπειρίες.
    Δεν με παίρνει να φλυαρήσω άλλο και την κάνω με ελαφρά!
    Φιλιά και στους δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαιααααααααα........!!!!! πόσο δίκιο έχεις καλή μου.....δεν το συζητάμε. Ειδικά και αν έχει εμπορευματοποιηθεί το Γυμνό.......! προϊόν προς κατανάλωση και ο άκρατος σεξισμός καλά κρατεί στα πρότυπα που πάντα τους βολεύει.
      Καλή συνέχεια κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  7. Κατ'αρχήν, να αφήσω ένα χρόνια πολλά;

    Όσο για την πρό(σ)κληση, κάνουν τέτοια ενώ κυκλοφορούν και άντρες στα μπλογκ χαχα! Θα μελετήσω το κείμενο και θα το σκεφτώ, ίσως κάνω κάτι 2 σε 1 με το 25th hour που έχω στα σκαριά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο μου, σε ευχαριστώ για τις ευχές αλλά γιορτάζω 10 μέρες αργότερα! Του Αγίου Αριστείδη, βοήθειά μας!
      Βρε έτσι θα περνούσε η γιορτή μου; Στο ντούκου;

      Κι εγώ και η Μαριλένα θα χαρούμε πολύ να δούμε συμμετοχή σου! :)))

      Διαγραφή
  8. Αριστάκι σου ρθα, Έτοιμο το κειμενάκι. Δεν ξέρω αν είμαι στο πνεύμα της ιδέας. Εσύ θα κρίνεις.

    Δοκιμιακό το κείμενο του Γιάννη και θέτει ποικίλους προβληματισμούς και ερωτήματα. Για να δούμε πως διαμορφωθεί το τοπίο των συμμετοχών.

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου, το είδα κι ενημέρωσα τη Μαριλένα!
      Από το λίγο που διάβασα.... έμεινα!
      Μπράβο σου κορίτσι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα, καλή σου έμπνευση.

      Διαγραφή
  9. Πολύχρονη ό,τι επιθυμείς
    εύχομαι από καρδιάς!

    Δυστυχώς δεν έχω χρόνο να συμμετάσχω στο παιχνίδι σου
    Καλή επιτυχία εύχομαι σ'ολους!

    Τα φιλιά μου
    και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζουζού μου, σε ευχαριστώ πού για τις ευχές ( και την εικόνα) , αλλά όπως εξήγησα και πιο πάνω στον Γιώργο, γιορτάζω στις 13 του Σεπτέμβρη κι ουχί στις 3.
      Χρόνια τώρα τιμώ τον Άγιο Αριστείδη :))
      Οι ευχές είναι πάντα ευπρόσδεκτες βέβαια!

      Όσο για την πρόκληση , δεν υπάρχει χρόνος... Η Μαρλέν μου, δεν μας πιέζει!
      Αν σου έρθει έμπνευση .....κάντο!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  10. Ω! Όλο ενδιαφέροντα πράγματα λαμβάνουν χώρα εδώ πέρα μέσα τελικά!

    ΥΓ. Σκέψη Αθηνάς:
    Να θυμηθώ να της ευχηθώ στις 13.
    Να θυμηθώ να της ευχηθώ στις 13.
    Να θυμηθώ να της ευχηθώ στις 13.
    Ελπίζω να τα καταφέρω να το θυμηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτοί που μας ενοχοποίησαν για το σώμα μας, κατάφεραν μέσα σε τρεις αιώνες να καταστήσουν τη νέα θρησκεία κρατική. Το 325 η πρώτη οικουμενική σύνοδος συγκλήθηκε υπό την προεδρία τού αυτοκράτορα Κωνσταντίνου. Έκτοτε οι οπαδοί τής νέας θρησκείας συνέχισαν ανενόχλητοι να σπάζουν τα υπέροχα αγάλματα που υμνούσαν το ανθρώπινο σώμα, να ξεθεμελιώνουν τους ναούς και τα θέατρα. Έκλεισαν τις φιλοσοφικές σχολές, εξόντωσαν τους φιλοσόφους, κυνήγησαν την επιστήμη. Οι καταστροφές που έγιναν επί Θεοδοσίου και Ιουστινιανού είναι ανήκουστες.
    Το ότι αυτά δεν ανήκουν στη διδακτέα ύλη τής Ιστορίας, αποδεικνύει ότι ζούμε σε μια θρησκευτική δικτατορία αιώνων.
    Ίνα πληρούται το ρηθέν «Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι».

    Το πρώτο μέρος τού κειμένου τού άγνωστου σε μένα Γιάννη είναι εξαιρετικό. Το άλλο δεν ξέρω, οι κινηματογραφικές μου γνώσεις είναι ασήμαντες.
    Εύχομαι καλή συνέχεια, Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Άρη για τον κόπο και το χρόνο σου στο διάβασμα του κειμένου μου και τη συμμετοχή σου. Οι χώροι μας είναι ανοιχτοί και η Αριστέα με την Μαριλένα φροντίζουν να μας φέρνουν σε κοινά μονοπάτια.

      Διαγραφή
  12. Γιάννη μου άρεσε πολύ ο τρόπος που αναλύεις το θέμα, λέω να δηλώσω και γω συμμετοχή!
    Καλό μας ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη.....! σε περιμένουμε με χαρά και προσμονή. Καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
  13. Οι σκέψεις και οι λέξεις σου, βελόνες που χτυπούν ακριβώς εκεί που πρέπει· στην μη Παιδεία, πάνω από όλα, οφείλουμε όντως την ενοχή, την αποστροφή, την μη αποδοχή του γυμνού εαυτού μας... Πολλά κακά έπονται αυτού. Σημεία των καιρών; Πολύ φοβάμαι πως όχι, μιας και ο καιρός είναι αυτός που όπως παρακολουθούμε τελευταία στις ειδήσεις, βάλθηκε να μας γυρίσει πίσω στο μεσαίωνα και στις αντιλήψεις του τότε με την αρχή ένός θρησκευτικού πολέμου. Γυμνό... Κάποτε ίσως να απαγορευτεί και η λέξη... Ας το απολαύσουμε, κι ας γίνουμε όλοι υπέρμαχοι της αλήθειας του...
    Χάρηκα που σε διάβασα Γιάννη. Πρόσθεσα στο blogroll μου το ιστολόγιό σου και θα σ' επισκέπτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τιμή μου Εύα ο χρόνος σου και η επιλογή σου. Σε ευχαριστώ ειλικρινά. Πραγματικά γκριζάρει η εποχή μας τόσο που οδηγεί στο έκτρωμα που αναφέρεις. Στην ενοχοποίηση κάθε όμορφης και ηδονικής στιγμής του ανθρώπου. Και μιας και το γυμνό είναι άρρηκτα δεμένο με αυτή, αυτόματα τίθεται στο ...πυρ το εξώτερον.
    Καλή συνέχεια κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή